یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز

شهردار تبریز گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید زمین های دولتی را جهت ساخت مسکن برای حاشیه نشینان در اختیار شهرداری تبریز قرار دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان مطلب فوق، گفت: در سفر یک ماه قبل معاون وزیر راه و شهرسازی به تبریز که همراه با بازدید از مناطق حاشیه نشین بود، ایشان موافقت کردند که زمین های دولتی در اختیار شهرداری قرار گیرد و شهرداری نیز با همکاری شرکت های تابعه و انبوه سازان، به احداث مسکن برای حاشیه نشینان اقدام کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به رغم موافقت و دستور معاون وزیر راه و شهرسازی، هنوز راه و شهرسازی استان حتی یک متر زمین نیز در اختیار شهرداری قرار نداده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: با توجه به عدم تمکین راه و شهرسازی استان به موضوع تخصیص زمین های دولتی به شهرداری برای ساخت و ساز مسکن برای حاشیه نشینان، لازم است تا اعضای شورای شهر از مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص سئوال کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری با وجود اینکه مسئولیتی در ساخت واحد مسکونی برای حاشیه نشینان ندارد افزود: شهرداری تبریز این آمادگی را دارد که در صورت تخصیص زمین های دولتی، با مشارکت شرکت های تابعه و انبوه سازان اقدام به ساخت و ساز مسکن برای حاشینه نشینان کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.