تقی پور.jpg

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری گفت: با تصویب اعضای کمیسیون، پیشنهاد کردیم سال آینده به عنوان سال نهضت فضای سبز، محیط زیست و خدمات شهری نامگذاری شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، عبداله تقی پور در مراسم کاشت پاییزی و کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال و درختچه در شهرک صدرا با بیان اهمیت وجود درختان در سطح شهر گفت: هر درخت در تامین اکسیژن مورد نیاز انسان ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد و بر همین ساس است که در گذشته بریدن درخت برابر با بریدن سر انسان بود.

او با انتقاد از اقداماتی که در گذشته رخ داده و باعث از بین رفتن باغات شهر تبریز شده است اظهار داشت: تبریزی که روزگاری به تعبیر تمام جهانگردانی که به این شهر آمده اند باغ شهر بوده حالا با توسعه نامتوازن به عنوان دومین شهر کشور در حوزه بلند مرتبه سازی است و هیچ نشانی از باغ شهر در آن وجود ندارد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه ۷ در توسعه فضای سبز گفت: این منطقه در شش ماه گذشته در حوزه خدمات محله ای و ایجاد پارک و توسعه پایدار فضای سبز قدم های خوبی برداشته است.

تقی پور در ادامه به عزم شورای شهر برای توسعه فضای سبز در سطح شهر تبریز اشاره کرد و تاکید کرد: پیشنهاد کردیم سال ۹۹ به عنوان سال نهضت فضای سبز، محیط زیست و خدمات شهری اعلام شود. اعتقاد داریم پروژه های عمرانی بدون پیوست فضای سبز راه به جایی نخواهد برد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.