جُنگ شبانگاهی ” بیر گئجه  بیر گوروش ” کاری از گروه تفریحات و سرگرمی سیمای استانی مرکز آذربایجان شرقی به تهیه کنندگی احد محمودنسب و کارگردانی محمد ندیمی از هفته پایانی خردادماه میهمان بیننده های سیمای استانی سهند می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، برنامه تلویزیونی بیر گئجه  بیر گوروش با هدف ایجاد فضایی شاد و نشاط انگیز برای مخاطبان شبکه سهند به روی آنتن می رود. این مجموعه از باغ جام جم به صورت زنده و با حضور جمعی از هم استانی های شرکت کننده در برنامه از قاب شبکه سهند پخش می شود و شامل آیتم های متنوعی چون بخش مهمان ویژه مشتمل بر دعوت از نخبگان ، هنرمندان ، ورزشکاران، بازیگران و افراد سرشناس استانی، اجرای زنده موسیقی ملی و محلی در برنامه، دعوت از گروه های عاشیقی به برنامه ، برگزاری مسابقه غواصی ، پخش گزارش های مردمی و همچنین بخش گزارش طنز می باشد.  

بیر گئجه  بیر گوروش از هفته پایانی خرداد ، شنبه تا چهارشنبه، هر شب به صورت زنده و از ساعت ۲۱:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان خونگرم و میهمانان آذربایجان شرقی می شود.

در این برنامه احد محمودنسب تهیه کننده، محمد ندیمی کارگردان، حسین عبداللهی  حسین وظیفه ساران ، کرم روان منشی صحنه، حامد امجد مجری ، حمیده مقدس زاده گزارشگر ، تبک- نوروزی- وطنخواه و آقایی تصویربردار، سلیمانی نیا صدابردار ، فرشباف  علیاری گریمور و نیکمندان تدوینگر می باشد.  

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.