139509201842132419422304.jpg

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: این شرکت با رانندگان متخلف در سریعترین زمان ممکن برخورد می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه اتوبوسرانان و کارکنان امور حرکت ناوگان شرکت واحد از اولین ساعات صبح تا شب در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و در سطح شهر فعالیت می کنند، با وجود تمامی مشکلات و شرایط سخت کاری، این عزیزان زحمتکش تمامی سعی خود را مبنی بر رعایت قوانین و برخورد صحیح با شهروندان در زمان جابجایی و خدمات رسانی به شهروندان  به کار می گیرند.
وی با اشاره به اینکه بی انضباطی عده ای معدود را نمی توان به پای تمامی کارکنان گذاشت، افزود: در صورت تخلف تعداد معدودی از همکاران این شرکت و طبق گزارش بازرسی و نظارت و دوربین های نظارت تصویری و گزارش های مردمی، در سریعترین زمان ممکن تخلف صورت گرفته، بررسی و نسبت به رسیدگی و برخود با خاطیان اقدام می شود.
جلالی با اشاره به انتشار برخی تصاویر در فضای مجازی و برخی سایت های خبری در خصوص تخلف دو دستگاه اتوبوس عنوان کرد: طبق بررسی های بعمل آمده تصاویر مذکور مربوط به یک و نیم سال قبل و به تاریخ ۹۶/۰۴/۱۱ بوده است که در همان تاریخ نیز با هر دو راننده برخورد و از کار برکنار شده اند.
وی افزود: انتشار این تصاویر در فضای مجازی توسط برخی کانال های خبری پس از یک و نیم سال صحیح به نظر نمی رسد. علیرغم اینکه عدم انتشار نیز مانع برخورد نشده و در زمان مقرر به این مشکل رسیدگی شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه ضمن تشکر از همکاری شهروندان در خدمات دهی ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسرانی تبریز، گفت: از رسانه ها تقاضا داریم با اطلاع رسانی بموقع، صادقانه و صحیح، شرکت واحد اتوبوسرانی را در شناسایی مشکلات و حل آنها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.