به گزارش آیرال خبر، آخرین تمرین تیم شهرداری تبریز برگزار شداین تیم که توانست سهمیه تبریز را در لیگ دسته اول حفظ کند، با شور و نشاط خاصی آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی با ملوان در انزلی برگزار کرد.

فضای تمرین امروز توپچی های شهرداری پر از خنده و شادی بود و در ابتدای تمرین عکسی به یادگار گرفته شد تا در ویترین افتخارات این تیم ثبت و ضبط شود.
دکتر رحیمی با تقدیر و تشکر از همه ی عوامل تیمش اظهار داشت: بسیار خرسندیم که علیرغم نتایج ضعیف ابتدای فصل توانستیم با مدیریت جدید و کادرفنی جدید نتایج مطلوبی را کسب کنیم و جایگاه تیم را در دسته اول حفظ کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش با اشاره به برد پرگل هفته گذشته برابر راه آهن تصریح کرد: خیلی خوشحالم که با این پیروزی خاطره تلخ شکست برابر سیرجان فراموش شد و توانستیم جشن بقا در لیگ را بگیریم هرچند ابقا در لیگ برای تیم باسابقه و ریشه داری مثل شهرداری جشن ندارد ولی بایستی قبول کنیم که با سختی بسیار از پرتگاه سقوط نجات پیدا کردیم و این شادمانی دارد.

دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هفته آینده مراسمی را در پاسداشت تلاش های تیم برگزار و از همه ی عوامل به نحو مقتضی تقدیر خواهیم کرد.
وی در پایان از بازیکنان خواست تا با نمایشی عالی آخرین بازی را مقابل ملوان برگزار کنند و با خاطره ای شیرین لیگ را به پایان برسانند.

پس از صحبت های مدیرعامل، بازیکنان زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.
حضور خواهرزاده های سیروس دین محمدی در تمرین و زدن ضربات پنالتی به سرمربی تیم، باعث انبساط خاطر همه شده بود و لحظات شیرینی را رقم زد که به یاد ماندنی بود.


توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.