باشگاه ماشین سازی تبریز از بازیکن انگلستانی به دلیل غیبت چند هفته ای در تمرینات شکایت کرده است.

به گزارش آیرال خبر، باشگاه ماشین سازی تبریز به دنبال شکایت از هری فورستر است که از هفته های گذشته از ایران خارج شده و در تمرینات این تیم غیبت دارد.

این بازیکن نیز همانند آنتونی استوکس و لی اروین که در ابتدای فصل به تیم تراکتورسازی تبریز پیوسته بودند، وضعیت نامشخصی دارد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در این خصوص، اظهار داشت: این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی به باشگاه ما آمد. آنجا یک مبلغ دریافت کرده بود و رسید آن را به رسید ما تبدیل کرد. من متوجه شدم که وی امضای خودش را پای این ها نزده است که تک تک برگه ها را پاره کردم و از نو خواستم تا آنها را امضا کند. امضا کرد و سپس گفت مصدوم هستم.

وی ادامه داد: این در حالی است که تمام بازیکنان خارجی مورد آزمایش بدنی کامل در بیمارستانی در استانبول قرار گرفته اند و پرونده هایشان موجود است. تمام بازیکنان خارجی تراکتورسازی و ماشین سازی۱۱ صفحه را امضا کرده اند و جایی برای هیچ کاری وجود ندارد. این بازیکن انگلستانی به ما گفت که یک گواهی برای مداوا به ما بدهید من این کار را نکردم. یک هفته بعد از او پرسیدم که کجا رفتی و فورستر گفت که من برای درمان رفته ام. من به او گفتم که باید با دکتر تیم هماهنگ می شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پایان، بیان کرد: ما برای او بلیط گرفتیم تا از مالاگا برگردد. ولی بلیط را برگرداند چرا که گفت در لندن هستم. بلافاصله بلیط را به لندن برگرداندیم و باز نیامد. اینک از او شکایت کرده ایم و پیگیر کارهایش هستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.