والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز با پیروزی مقابل تیم عقاب نهاجا پس از هفته ها موفق شد به جایگاه تک رقمی در جدول رسیده و یک گام به پلی آف نزدیک تر شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، پیروزی سه بر یک خانگی تیم شهرداری تبریز در هفته بیست و یکم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور برابر تیم عقاب نهاجا، این تیم تبریزی را پس از هفته ها از رده دهم جدول جدا کرد و به رتبه تک رقمی نهمی رساند.

در این دیدار که عصر یکشنبه در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار شد، شاگردان عادل بناکار با ارائه یک بازی برتر نسبت به میهمان خود، موفق شدند در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست داده و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به عقاب واگذار کنند.

با شکست تیم عقاب نهاجا، تیم شهرداری تبریز به هشتمین برد فصل خود رسید و با سه امتیاز آن، مجموع اندوخته های خود را به عدد ۲۴ رساند تا با توجه به شکست خانگی شهروند اراک برابر شهرداری ارومیه، تیم تبریزی بتواند با یک پله صعود به خانه نهم برسد.

با این شرایط، اکنون تیم شهرداری تبریز برای رسیدن به جمع هشت تیم و مرحله پلی آف، تیم فولاد سیرجان ۳۰ امتیازی را بالای سر خود می بیند و جالب اینکه چهارشنبه هفته جاری، تبریزی ها باید در خانه همین تیم سیرجانی به میدان بروند که با توجه به شرایط جدول، این هفته یک دیدار شش امتیازی در انتظار عادل بناکار و شاگردانش است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.