میادین

طرح حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید راه اندازی شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در مراسم افتتاح و آغاز طرح حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار با بیان مطلب فوق، گفت: طرح حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و تکلیف ماده ۱۶ قانون بهبود فضای کسب و کار و همچنین در جهت حمایت از مادران شاغل سرپرست خانوار راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این طرح کمک به اقتصاد خانواده ها، بخصوص مادران سرپرست خانوار است، افزود: در این طرح، سازمان ضمن ایجاد زمینه های اشتغال، اقدام به بسترسازی مناسب جهت معرفی محصولات و تولیدات خانگی و بازاریابی توسط مادران کرده است تا آنها بتوانند بدون واسطه اقدام به عرضه محصولات خود کنند.

محمدی عنوان کرد: طرح حاضر با ایجاد هشت غرفه برای حضور ۴۸ نفر از مادران شاغل که خود سرپرست خانوار هستند، در قالب ارائه صنایع دستی و محصولات تولیدی مشاغل خانگی به صورت پایلوت در پارک بانوان آنا آغاز شده است که به صورت روزانه در اختیار آنها قرار داده شده است که می توانند نسبت به معرفی محصولات و بازاریابی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مادران سرپرست خانوار نمی توانند عملا در بحث فروش و بازاریابی محصولات خود وارد بازار کار شوند، بر این اساس و با هدف اشتغالزایی و حذف واسطه گری، مصمم شدیم فضای مناسبی برای بازاریابی آماده کنیم که امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز همچنین از ارائه بسته حمایتی این طرح به مادران فعال خبر داد و گفت: در صورتی که هر کدام از شرکت کنندگان به طور فعال و قابل قبول در این طرح فعالیت داشته باشند و رضایتمندی مراجعه کنندگان را کسب کنند، سازمان در نظر دارد محل مناسبی را بصورت دائمی در اختیار آنان قرار دهد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.