تبریز

شهردار منطقه۹ تبریز گفت: فتح آباد با حذف کد روستایی، جزو محدوده خدماتی و یکی از محلات شهرداری منطقه۹ تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، روز گذشته بهرام نسیانی شهردار منطقه۹، طی برنامه ی ملاقات مردمی خود، با معتمدین و شهروندان فتح آباد، دیدار و گفت و گو کرد.

نسیانی افزود: شهرداری منطقه۹ جهت اجرای برنامه های مشخص بخش عمومی در فتح آباد، نیازمند طرح تفصیلی برای این محدوده است که تا کنون، این طرح تصویب نشده و در حال حاضرخدمات ارائه شده در فتح آباد بر اساس طرح هادی بوده که امیدواریم با پیگیری مدیریت شهرداری منطقه۹ و شهروندان فتح آبادی، طرح تفصیلی فتح آباد هرچه سریعتر تصویب و جهت اجرا در اختیار شهرداری منطقه۹ قرار گیرد.

شهردارمنطقه۹ در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود فتح آباد و نیز امکان افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز، مهمترین اولویت این شهرداری در فتح آباد، برخورد قاطع با خاطیان این عرصه است که در این راستا مدیریت شهرداری منطقه۹ با اتخاذ سیاست های لازم، به دنبال تشویق شهروندان برای اخذ مجوزهای قانونی جهت ساخت و ساز است.

در ادامه این دیدار لزوم توجه به احداث پارک های محله ای و فضای سبز، احداث مسیرهای دسترسی مناسب، بهبود کیفیت خدمات و … از اهم مواردی بود که از سوی معتمدان محل بیان شد و نسیانی نیز با دعوت مردم به مشارکت با شهرداری منطقه۹، مساعدت و رفع مشکلات مذکور را از اولویت های مدیریت شهرداری منطقه۹ برای جلب رضایت شهروندان برشمرد و از تلاش و بررسی های لازم در خصوص احداث نخستین پارک محله ای در فتح آباد خبر داد.

 شهردار منطقه۹ در پایان این دیدار با تشکر از اهالی و معتمدین فتح آباد افزود: معتمدان، همیشه دغدغه ی رفع مشکلات شهروندان را داشته اند، از این رو از توان فکری آنان به عنوان یک بازوی توانمند استفاده خواهد شد، همچنانکه تاکنون بسیاری از مسائل و مشکلات مردم، با همکاری و مشورت معتمدان رفع شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.