فوتبال 1.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز در آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری پیش از بازی با شهرداری ماهشهر حضور یافت و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفتگو کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر عصر امروز با حضور در زمین اختصاصی تیم فوتبال شهرداری تبریز ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی با شهرداری ماهشهر گفت: این تیم بیش از هر کس دیگر متعلق به بازیکنان و کادر فنی بومی این تیم است.

او افزود: افتخار بزرگی است که تیمی متشکل از جوانان بومی تشکیل شده و توانسته با تمام مشکلات سرپا بایستد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش خطاب به بازیکنان این تیم گفت: تکلیف شما در این تیم نسبت به بازیکنان تیم های دیگر بیشتر است چرا که شما می خواهید با تیم شهر خودتان به موفقیت برسید.

شهین باهر ادامه داد: وقتی به این باور برسید که می خواهید برای شهر خودتان موفقیت کسب کنید قطعا با انگیزه بیشتر در زمین حاضر خواهید شد.

او با بیان اینکه ادامه فعالیت تیم بیش از هر موضوع دیگر به موفقیت تیم برمی گردد گفت: از بازیکنان این تیم انتظار داریم با تعصب در بازی فردا حضور پیدا کنند و سهمیه لیگ یک را برای شهرداری و خودشان حفظ کنند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه همیشه بر این باور بودم که تیم شهرداری باید با بازیکنان بومی تشکیل شود گفت: ما در قبال ورزش، سلامتی و اشتغال جوانان این شهر مسئولیت داریم و باید به آن باور داشته باشیم.

شهین باهر تصریح کرد: در تیم داری هرگز دنبال این نبودیم که یک بازیکن خارجی با هزینه بالا وارد تیم بکنیم و با گلزنی اش به شادمانی بپردازیم، این کار هرگز در برنامه های ما وجود نداشته و ندارد.

او امکانات ورزشی شهرداری را متعلق به جوانان این شهر دانست و اظهار داشت: بچه های این شهر باید از این امکانات استفاده کنند و پله های ترقی را طی کنند و امیدوارم یک روز شاهد حضور فرزندان این شهر در لیگ های معتبر اروپایی باشیم.

بازی تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر از هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال فردا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۵ در زمین اختصاصی تیم فوتبال شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.