الغدیر

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی در بازدید از فرهنگسرای الغدیر، این مجموعه را بزرگترین قطب آموزش در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی ضمن بازدید از واحد ها و بخش های مختلف فرهنگسرای بزرگ الغدیر، این مجموعه را دارای ظرفیت های گسترده و ارزشمندی دانست که باید از آن در راستای اجرای سیاست های پدافند غیرعامل به نحوی شایسته استفاده کرد.

آقایی با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل و نقش اساسی تمامی دستگاه ها در فرهنگ‌سازی و آموزش به مردم بالاخص قشر تاثیرگذار فرهنگی در این امر مهم، گفت: اجرای دوره‌های آموزشی مختلف پدافند غیر عامل می تواند در افزایش سطح اطلاعات و دانش افراد موثر باشد که در این زمینه نگاه ویژه ای به بزرگترین مجموعه فرهنگی و آموزشی شمالغرب کشور می شود.

وی فرهنگسرای الغدیر را بزرگترین قطب آموزش پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: نقش آموزش در ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث غیرقابل انکار است و این مجموعه با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود می تواند مجموعه ای عظیم و موثر در تشیکلات پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به حساب آید.

 سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیر مهم فرهنگ سازی هر مبحثی در میان مردم گفت: در بحث پدافند غیر عامل آگاهی بخشی به مردم می تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش اثرات سوء پدافندغیر عامل داشته باشد و فرهنگسرای الغدیر می تواند با تدوین و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی مختلف در راستای افزایش آگاهی، کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات زیست محیطی و نظامی و … نقشی مهم و تاثیر گذار در اجرای سیاست های پدافند غیرعامل داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.