فریدون بابایی اقدم

عضو شورای شهر تبریز گفت: با تلاش عوامل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز شاهد فضاسازی مناسب شهری برای راهپیمایی روز قدس بودیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه چون این نوع راهپیمایی ها در فضا و بستر شهر انجام می شود طبیعی است که شهرداری موظف به آماده سازی آن برای حضور شهروندان باشد گفت: با تلاش عوامل شهرداری همچون سال های قبل شاهد بستر سازی مناسب آن برای حضور شهروندان در راهپیمایی بودیم.

او افزود: مفهوم شهر تنها کالبد آن نیست و در این نوع تجمعات که رخ می دهد، باید بستر سازی فرهنگی نیز در محیط شهری تجلی یابد.

عضو شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال موضوع تلاش دولت آمریکا برای تحقق معامله قرن باعث شده تا شاهد حضور جمعیت بیشتری در راهپیمایی باشیم.

بابایی اقدم ادامه داد: شاید در ظاهر معامله قرن برای اتمام یک مناقشه ۷۰ ساله باشد اما در باطن آن بخش دیگری از سرزمین فلسطین به اسرائیل ملحق خواهد شد و این با آرمان آزادی قدس و فلسطین منافات دارد.

او تاکید کرد: از سوی دیگر امسال شاهد تلاش استکبار برای فشار به کشورمان هستیم و همین موضوع باعث شده تا روز جهانی قدس به نماد اعتراض به استکبار تبدیل شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.