تبریز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیت و بهره برداری از نخاله‌ گاه غرب و شرق تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری با اشاره به توسعه شهر از شرق تبریز افزود: نخاله گاه شرق تبریز (سنگ شهر) که بیش از ۳ سال پیگیر اخذ مجوز آن بوده‌ایم، پتانسیل خوبی برای مدیریت بخش عظیمی از نخاله های عمرانی و ساختمانی بوده و با فعالیت این نخاله گاه می توان از آلودگی های محیط زیستی و خسارات احتمالی ناشی از بروز سیلاب که در اثر تخلیه غیرمجاز در مسیل ها و حواشی جاده ها جلوگیری کرد .

وی اظهار داشت: با توافق مالکان زمین های شخصی در جهت پر کردن قطعات خالی و معادن بهره برداری شده در ضلع غربی تبریز (مایان) محل‌های مورد نظر شناسایی و آماده بهره برداری و فعالیت است .

اصغری تشریح کرد: امید است با دستور فرماندار شهرستان تبریز و پیگیری های سازمان مدیریت پسماند، با تسریع مراحل اخذ مجوز و با همکاری ادارات ذیربط و اداره کل راه و شهرسازی استان، به جهت بهره برداری و مدیریت نخاله های ساختمانی در جنوب شهر تبریز (اتوبان کسایی) اقدام شود .

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت:  ستاد ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی به صورت شبانه روزی و با استقرار گشت‌های ویژه در پاکسازی حواشی جاده‌ها، اتوبان ها و مسیل ها فعالیت می کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.