عینالی

استاندار آذربایجان‌شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا پورمحمدی به دنبال بازدید میدانی از تفرجگاه عینالی و دیدار با گردشگران و مراجعه کنندگان این تفرجگاه با اهداء لوح سپاس از مدیرعامل و کارکنان این سازمان قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر استاندار آذربایجان شرقی به فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز  به شرح زیر است:

«در عصر حاضر و در راستای تحقق آرمان “خدمت بی منت به مردم” آن چه بیش از همه در معرض قضاوت و البته رضایت‌مندی مردم قرار داشته، نتایج تلاش‌ها و پیشتازی‌ها در حوزه های مختلف خدمات رسانی بوده و در این میان وجود مدیرانی متعهد، دلسوز و تلاشگر، بیش از هر زمان دیگر زمینه ساز این خدمات اثر بخش بوده است.

به پاس خدمات ارزنده و تلاش‌های سازنده جناب عالی و مجموعه تلاشگر تحت امر در سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز در راستای خدمت رسانی بی منت و ایجاد نشاط، شادابی و تحرک اجتماعی به عموم شهروندان در تفرجگاه عینالی، که با مدیریت خوب مجموعه رضایتمندی مردم را بدنبال داشته است، ضمن تشکر با اهدای این لوح تقدیر، قدردان زحمات جناب عالی و همه همکاران محترم مجموعه می باشم. امید است با ایمان به اراده خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حضرت دوست و حفظ منافع عموم در ارائه خدمات به مردم همچون گذشته موید و منصور باشید. »

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.