مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور با معرفی قهرمانان وزن‌های فرد بانوان پیگیری شد.

به گزارش آیرال خبر، روز نخست بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور (بانوان) از صبح امروز در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز شد.

در مسابقات امروز تکواندوکاران وزن‌های فرد به رقابت با حریفان خود پرداخته و با معرفی برترین‌ها در ۴ وزن، مسابقات روز نخست به پایان رسید.

وزن ۴۶- کیلوگرم:

در وزن اول این دوره از رقابت‌ها نگار قدیانی از البرز به مقام قهرمانی رسید و نگار اسماعیلی از اصفهان دوم شد. یلدا احمدی نسب از چهارمحال و بختیاری و مریم ملکوتی خواه از تهران به صورت مشترک نیز در سکوی سوم ایستادند.

قدیانی در نیمه‌نهایی توانست یلدا احمدی نسب را شکست داده و سپس در فینال با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ از سد نگار اسماعیلی بگذرد.

وزن ۵۳- کیلوگرم:

نگین ناصر بخت از البرز و الهه شیدایی از مازندران به ترتیب در رده‌های اول و دوم این وزن قرار گرفتند. مائده عالی پور از چهارمحال و بختیاری به همراه سارا احدی نیا از اصفهان نیز مدال برنز وزن سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید

وزن ۶۲- کیلوگرم:

در وزن پنجم این مسابقات تینا مدانلو از مازندران در جایگاه نخست قرار گرفت و هانیه بخشی از البرز مدال نقره را بر گردن آویخت. ماریا جعفری از کرمانشاه و پریسا ادراکی از آذربایجان شرقی نیز به رده سوم مشترک این وزن دست پیدا کردند.

وزن ۷۳- کیلوگرم:

کیمیا همتی از البرز با عبور از سد مهدیس خراسانی (اصفهان) در دیدار فینال قهرمان شد و خراسانی به مدال نقره رضایت داد. پس از این دو ورزشکار، مریم حقانی از خراسان رضوی و زینب اسدی از همدان توانستند مدال برنز این وزن را کسب کنند.

مسابقات قرآنی تکواندوکاران:

در این بخش مهدیه حصبایی از آذربایجان شرقی مدال طلا کسب کرد. فهیمه دره کی از خراسان جنوبی دوم شد و زهرا خنجر از ایلام به همراه مائده ارسلان از استان مرکزی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

به گزارش تسنیم، این مسابقات با حضور ۲۳۹ ورزشکار در قالب ۲۹ تیم آذربایجان شرقی (الف)، آذربایجان شرقی (ب)، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در حال برگزاری است. مسابقات اوزان زوج نیز فردا برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.