تکواندو

آیرال خبر- تیم شهرداری تبریز با کسب ۹ مدال رنگارنگ برای دومین سال متوالی موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های تکواندو نوجوانان استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آذربایجان شرقی دیروز در خانه تکواندو سالن امام علی (ع) تبریز برگزار شد و طی آن تیم شهرداری تبریز موفق شد با اقتدار و برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

در این رقابت ها که در ۱۰ وزن برگزار شد، تیم شهرداری تبریز در ۹ وزن حضور داشت و توانست در تمامی اوزان صاحب مدال شده و چهار طلا، سه نقره و دو برنز به دست آورد. بر این اساس حامد مولاپور، امیررضا صفرخانلو، فرشاد عبادزاده و امیرحسین بزرگی مدال طلا، برادران دوقلوی محمدرضا و محمدعلی نظرزاده و حامد محمدآذری مدال نقره و محمدحسین روحی و پویا مرامی مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

همچنین حامد جعفری کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز به عنوان بهترین مربی و فرشاد عبادزاده به عنوان فنی ترین تکواندوکار مسابقات انتخاب شدند. جعفری هفته قبل نیز به عنوان یکی از بهترین مربیان تکواندو استان در سال ۹۷ مورد تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار گرفت. در کارنامه این مربی برتر و قهرمان سابق تکواندو، قهرمانی جهان در کشور مصر به همراه تیم ملی نونهالان کشورمان دیده می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.