تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر، سپاهان اصفهان را پیش رو دارد. 
  
به گزارش آیرال خبر، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با چهار دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، سپاهان مهمان ماشین‌سازی است. 
  
شاگردان رضا مهاجری که این فصل با ۹ تساوی، رکورددار تساوی هستند، در نخستین دیدار هفته سیزدهم میزبان سپاهانی است که رکورددار بی شکستی است! 
  
البته ماشین‌سازان هم در ۵ دیدار قبلی خود نه شکست داشته اند و نه پیروزی ای را تجربه کرده اند و فقط به تک امتیازهایی قناعت کرده اند که در هفته های پایانی می تواند برایشان دردسرساز شود.
با توجه به روحیه مهاجری، تساوی برای شاگردان این مربی جوان می تواند بهترین نتیجه باشد و کسب ۱ امتیاز هم برای سبزپوشان الوان پوش! می تواند شادی آفرین باشد.

عدم استقبال هواداران فوتبال از بازی های این تیم هم نقطه ضعف بزرگی ست که از لحاظ روحی و روانی می تواند بسیار آزار دهنده باشد چراکه ورزشگاه خالی از تماشاگر برای تیم میهمان یک امتیاز مثبت و برای تیم میزبان یک امتیاز منفی بزرگ است!
پیروزی در برابر قلعه نویی می تواند برای ماهها مهاجری را روی سندلی مربیگری بیمه کند و شکست هم جایگاه این مربی جوان را تا حدود زیادی متزلزل می کند و تساوی هم یک نتیجه ی بی خاصیت می تواند قلمداد شود که هیچ سودی برای دو تیم و جایگاهشان در جدول ندارد.
شاگردان قلعه‌نویی پس از انجام ۱۱ بازی با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پیروزی برابر ماشین‌سازی می‌تواند آن‌ها را موقتا به صدر جدول برساند. 
  ماشین‌سازی هم با ۱۲ امیتاز در رده نهم قرار دارد. ماشین‌سازان تاکنون تنها یک پیروزی در لیگ هجدهم کسب کرده است و سپاهان هم یکی از دو تیم بدون شکست لیگ برتر است. 
  
دیدار بین دو تیم، از ساعت ۱۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می‌شود و یاسر همرنگ، علی دودانگه، علی اکبر عظیم‌پور و مهدی مرجانزاده، داوران این مسابقه خواهند بود. 
  
گفتنی است؛ بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه ماشین سازی و در راستای تسهیل شرایط و حضور پرشور و بیش از پیش هواداران در بازی هفته سیزدهم لیگ‌برتر، بین تیم‌های ماشین‌سازی‌تبریز‌ و سپاهان اصفهان، تماشای این بازی در استادیوم بنیان‌دیزل رایگان خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.