حامد جعفری

آیرال خبر- قهرمانی تیم نوجوانان شهرداری تبریز آغازی برای موفقیت های بیشتر این نسل از تکواندوکاران شهر تبریز محسوب می شود.

به گزارش آیرال خبرب به نقل از شهرداری، حامد جعفری سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز پس از کسب عنوان نخست تیمش در رقابت های قهرمانی استان، در گفتگو با شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: این مسابقات با حضور نفرات برتر تکواندو استان در رده نوجوانان برگزار شد و خوشبختانه تیم ما با آمادگی کاملی در این رقابت ها حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: ما در ۹ وزن این مسابقات شرکت کرده بودیم و توانستیم در تمامی اوزانی که نفر داشتیم، صاحب مدال شویم. چهار طلا، سه نقره و دو برنز حاصل کار تکواندوکاران شهرداری تبریز در این مسابقات بود.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز عنوان کرد: از طرفی نفرات برتر در قالب تیم منتخب استان عازم مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۸ می شوند و پیش بینی می کنم حداقل شش تکواندوکار از تیم شهرداری تبریز در تیم منتخب استان حضور داشته باشند.

وی افزود: ما سال قبل نیز قهرمانی این مسابقات را کسب کرده بودیم اما امسال تعدادی از نفرات سال گذشته را در اختیار نداشتیم و با اینکه کارمان برای تکرار قهرمانی سخت بود، اما از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده کردیم تا چهره های جدید و پدیده های دیگری را به عرصه تکواندو استان معرفی کنیم.

جعفری قهرمانی تکواندوکاران نوجوان تیمش را در سایه حمایت های شهرداری تبریز دانست و گفت: یکی از رسالت های اصلی شهرداری تبریز، حمایت از ورزش همگانی و ورزش پایه است و در این راستا این تکواندوکاران نوجوان نیز با حمایت شهرداری تبریز توانستند به موفقیت رسیده و قهرمان استان شوند.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز، اظهار کرد: این قهرمانی مقدمه ای برای آغاز موفقیت های بزرگ تر نسل فعلی تکواندو استان است و قطعا در آینده از این تکواندوکاران بیشتر خواهیم دید و شنید و من امیدواریم آنها بتوانند حتی در سطوح ملی نیز برای ورزش تبریز و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

حامد جعفری کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سرمربی تیم تکواندو نوجوانان شهرداری تبریز به عنوان بهترین مربی این مسابقات انتخاب شد. وی هفته قبل نیز به عنوان یکی از بهترین مربیان تکواندو استان در سال ۹۷ مورد تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرار گرفت. در کارنامه این مربی برتر و قهرمان سابق تکواندو، قهرمانی جهان در کشور مصر به همراه تیم ملی نونهالان کشورمان دیده می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.