همایش خوشنویسی «رحمه للعالمین» در شب درگذشت جانسوز حضرت ختمی مرتبت (ص) میزبان هنرمندان خوشنویس بود که در رثای پیامبر اکرم، به ساحت آن حضرت ارادت ورزی کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این همایش که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با مشارکت انجمن خوشنویسان تبریز و پایگاه مقاومت شهید غلامحسین حیدرنیای سازمان، برگزار شده بود، شاهد حضور هنرمندان خوشنویس بود که با نگارش آیات، احادیث و اشعاری در وصف بزرگی و کرامت حضرت محمد مصطفی (ص)، آثار خود را منزه به یاد آن بزگوار کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در حاشیه این همایش با قدردانی از حضور هنرمندان خوشنویس در این همایش اظهار داشت: هر فعالیتی که در قالب هنر به پاسداشت مقام انبیا و ائمه اطهار منجر شود، ماندگار است و ارزش آن در کالبد زمان جاودانه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلین قدوسی، اظهار داشت: مایه مسرت ماست که در این همایش ضمن میزبانی از هنرمندان فرصتی برای عرض ارادت به هنرمندان خوشنویس فراهم آمورده ایم تا آنها آثار ماندگاری بیافرینند و آن را در حافظه غنی فرهنگی و هنری سازمان به میراث بگذارند.

او ادامه داد: به زودی نمایشگاهی از این آثار در محل سازمان برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می توانند از این آثار دیدار کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.