قدوسی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به پروژه‌های مطلوب، لازم است ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و هنری، صرف‌نظر از روال‌های اداری، همدل و همراه  باشند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی در دیدار با رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اشتراک ظرفیت‌ها و تعامل سرمایه‌های مادی و معنوی، می‌تواند زمینه‌ساز جذب مشارکت‌های مردمی شود؛ در این صورت می‌توانیم شاهد برنامه‌های فرهنگی فراگیر و جریان‌ساز در سطح شهر باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، اعتلای هنر دینی و انقلابی را رسالت خطیر حوزه هنری خواند و افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مصمم است در این راستا گام‌های اثرگذار با حوزه هنری بردارد.

وی به قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد و مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: احیای گروه‌های هنری نوجوانان و دانش‌آموزان، علاوه بر دستاوردهای هنری، می‌تواند باعث پویایی و و نشاط اجتماعی در سطح محلات و مدارس شود.

محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور  مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، گزارشی از تالیفات، کارگاه‌های ادبی و تولیدات هنری این نهاد ارائه داد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، تعامل و همکاری نهادهای فرهنگی، یک ضرورت اجرایی است.

بلاغی، مدیریت مسائل اجتماعی را از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های فرهنگی خواند و گفت: آسیب‌های اجتماعی، علاوه بر طرح و بررسی، نیازمند راهکاریابی اصولی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های حوزه هنری، با محوریت تولید محتوای فاخر پیگیری می‌شود، اظهار داشت: زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سطح شهر در کنار تجارب ارزشمندی که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اختیار دارد، می‌تواند به تعامل هدفمند بین دو مجموعه کمک کند.

در پایان این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، از بخش‌ها، زیرساخت‌ها و واحدهای مختلف این مجموعه بازدید کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.