ابراهیم محمدی

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: ورودی میدان بزرگ خشکبار تبریز ساماندهی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی به همراه مسئولان سازمان میادین در میدان خشکبار تبریز حضور پیدا کرد و ضمن بررسی موانع توزیع، دسترسی شهروندان به مرکز توزیع محصولات خشکبار و بازدید میدانی با حضور هیات امناء میدان در ارائه خدمات بهینه در زمینه عرضه مستقیم و حذف واسطه گری تبادل نظر شد.

وی همکاری تمام صنوف و تجار فعال در این میدان را خواستار شد و دستور تشکیل تیم ویژه ای را جهت تقویت وضع موجود، رفع مشکلات و دیگر مسائل مطرح شده را صادر کرد.

محمدی ادامه داد: وضعیت ترافیکی خیابان های مشرف به این میدان یکی از مهمترین موانع و مسائل دسترسی آسان شهروندان بوده که در رفع مشکلات ترافیکی میدان خشکبار و خیابان های همجوار با همکاری سازمان ترافیک تلاش می کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز افزود: در راستای حذف نازیبائی های بصری، لکه گیری آسفالت، پاکسازی کل محوطه میدان، ساماندهی ورودی میدان، ساماندهی تابلوها، نیز باید گام های موثری برداشته شود و همچنین حضور عوامل اجرائی به صورت فعال ضروری است تا برنامه های تدوین شده به نحو مطلوب اجرا شود.

وی همکاری اصناف حاضر در میدان را جهت رونق بخشی این مرکز تجاری ضروری دانست و گفت: تعاملات بین تجار میدان خشکبار و سازمان میادین نوید بخش اقداماتی در شان شهر اولین ها است که با برنامه ریزی جامع بتوان رسالت حذف واسطه گری، عرضه مستقیم و زیر قیمت بازار را محقق کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.