فرشاد بیابانی

مهاجم ۱۹ ساله تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از سپری کردن فصلی درخشان در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور، به تیم لیگ برتری گل گهر سیرجان پیوست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرشاد بیابانی مهاجم بومی و جوان شهرداری تبریز که از تیم رده امید این باشگاه به تیم بزرگسالان پیوسته بود، پس از توافق با مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان، به این تیم تازه لیگ برتری شده ملحق شد.

بیابانی در فصل تازه به اتمام رسیده لیگ دسته یک باشگاه های کشور با نظر حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری تبریز اغلب به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و توانست در ۱۰ گل زده تیمش تاثیرگذار باشد. این مهاجم ۱۹ ساله در ۲۸ بازی در ترکیب سرخپوشان تبریز قرار گرفت و شش گل زد و چهار پاس گل داد.

بیابانی به همراه جعفر برزگر، بهترین گلزن تیم شهرداری تبریز در فصل ۹۸-۹۷ بود و پس از درخشش در ترکیب این تیم بود که مشتریان لیگ برتری پیدا کرد. وی که مورد توجه وینگو بگوویچ سرمربی کروات تیم گل گهر قرار گرفته بود، روز گذشته با این باشگاه سیرجانی به توافق نهایی رسید تا در لیگ نوزدهم پیراهن این تیم را به تن کند.

شهرداری تبریز بومی ترین و جوان ترین تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته یک باشگاه های کشور در فصل گذشته بود و حالا با انتقال فرشاد بیابانی به تیم لیگ برتری گل گهر، نتیجه بها دادن به جوان ها بیش از پیش مشخص می شود.

گفته می شود چند بازیکن جوان تبریزی دیگر از تیم شهرداری مورد توجه تیم های لیگ برتری و مدعیان لیگ یکی قرار گرفته اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.