پارک بزرگ تبریز

شهردار منطقه۴ تبریز با بیان اینکه پارک بزرگ تبریز در برنامه و بودجه امسال، پررنگ‌تر از سال‌های گذشته لحاظ شده ‌است، از ادامه طرح‌های تکمیلی این پروژه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: پارک بزرگ تبریز، از بوستان‌های قدیمی و وسیع کشور است که متاسفانه طرح اجرایی آن در طول چند دهه گذشته به دلایل مختلف از جمله بحث‌های مالکیتی، به نقطه مطلوب نرسیده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه۴ در سال‌های اخیر، در کنار پروژه‌های عمرانی، توجه ویژه به این محدوده ارزشمند داشته ‌است، افزود: تسطیح و آماده‌سازی بخش‌های اولویت‌دار، آسفالت‌ریزی مسیرها و محوطه‌سازی قطعات، از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه۴ در این پارک وسیع پیگیری کرده است؛ همچنین در کنار برنامه‌های عمرانی و خدماتی، حل‌وفصل مشکلات حقوقی، آزادسازی برخی قطعات و تلاش برای تثبیت جایگاه تاریخی پارک بزرگ نیز مورد توجه منطقه بوده ‌است.

شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به اینکه کلیات پارک بزرگ تبریز به صورت یک مجموعه بیولوژیک تعریف شده ‌است، گفت: تمام طرح‌های فنی و عمرانی پارک بزرگ با لحاظ فعالیت صیفی‌کاران پیگیری می‌شود.

وی استخر بزرگ این مجموعه را دیگر مزیت این پارک خواند و اظهار کرد: قرارگیری این استخر در پارک بزرگ، فرصت‌های ارزنده ای را برای ایجاد نمایشگاه های فصلی، محوطه‌سازی، پیاده‌راه‌سازی، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری و سایر امکانات رفاهی و تفریحی فراهم می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.