جلسه حقوقی

جلسه «آسیب شناسی موضوعات مربوط به مناقصه و مزایده و ارائه راهکارهای مربوط به آن» به میزبانی شهرداری تبریز و با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، چالش‌های مربوط به مباحث مناقصه و مزایده، ارزیابی مناقصه گران، ارزیابی کیفی، تعیین تکلیف مدیریت شرکت ها با تغییر هیات مدیره و… از جمله بحث های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرکل امور حقوقی شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۳۸ اظهار داشت: جلسات کمسیون هیئت حل اختلاف ماده ۳۸ آیین نامه معاملاتی شهرداری تبریز با حضور نمایندگانی از دادگستری، شهرداری، شورای شهر و وزارت کشور به منظور رسیدگی به موارد مختلف، به طور مرتب برگزار می شود.

مسعود هاشم پور افزود: جلسات این کمیسیون به طور هفتگی و با بررسی یک یا دو پرونده برگزار می شود و هر گونه رای که در این جلسات صادر می شود لازم الاجرا بوده و تا کنون نتایج خوبی از این موضوع به دست آورده ایم.

هاشم پور با اشاره به اینکه شهرداری تبریز به سبب نوع ساز و کارهای خود همواره با مباحث مربوط به مناقصه و مزایده در ارتباط است، گفت: ارائه نتایج مطلوب در این جلسات برای ما بسیار ارزشمند است چرا که با نظارت مشورتی و ماحصل این جلسات می توانیم بسیاری از مشکلات موجود در حوزه مناقصات را حل کنیم.

در ادامه این جلسه همچنین کیومرث بخشی معاون اداره کل امور حقوقی شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: در موضوع مناقصه و مزایده کمیته فنی بازرگانی داریم که در مواردی همچون پیشنهاد قیمت ارائه شده از سوی افراد و آنالیز این قیمت ها عمل می کنند. به طوری که پس از آنالیز این قیمت ها برنده مناقصه و مزادیه اعلام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.