مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

چند روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف قرار دارد

توسطسردبیر

دی 15 1398

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تمام راه‌های اصلی و فرعی استان با وجود بارش برف و برودت شدید هوا باز بوده و تردد در آنها انجام می‌شود.

چند روستای آذربایجان‌شرقی در محاصره برف قرار دارد

به گزارش آیرال خبر، اروجعلی علیزاده امروز اظهار داشت: در سطح استان 25 تا 30 راه روستایی مسدود هم اکنون وجود دارد که این رقم نیز براساس پیش‌بینی‌ها به صفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه آمار راه‌های روستایی مسدود تا صبح امروز نزدیک به 70 روستا بوده است، اضافه کرد: روستاهای شهرستان‌های هشترود، چاراویماق، بستان‌‌آباد و نظرکهریز جزء راه‌های روستایی مسدودی استان است.

علیزاده از استقرار دستگاه‌های سبک و سنگین در راه‌ها برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها خبر داد و گفت: در حال حاضر 150 دستگاه خودروی سنگین برف‌روبی در سطح راه‌ها و بخصوص روستاها مشغول بازگشایی مسیر و برف‌روبی هستند که به همت این تلاشگران مسیر  مسدودی نیز تا پایان روز در سطح استان وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در عین حال از هموطنان خواست تا قبل از هرگونه تردد و مسافرت بین شهری، ​آخرین وضعیت جاده‌ها را از طریق شماره تماس سه رقمی 141 اداره کل راهداری استان استعلام کنند و سفری ایمن و بدون حادثه را برای خود رقم بزنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.