بیش از ۶۰  نفر از همکاران این مرکز برای پوشش دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا فعالیت داشتند. 

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، در پوشش تلویزیونی این مسابقات بیش از ۶۰  نفر از همکاران اعزامی از تهران و همکاران مرکز آذربایجان شرقی فعالیت داشتند. در این  تلاش گروهی همکاران حوزه فنی از تهران ، و همکاران گروه تصویربرداری، صدابرداری، کارگردانی ، تهیه کننده مرکز مستقر در سالن و استودیو از مرکز تبریز دست به دست هم دادند تا تصاویر این رویداد بین المللی با بهترین کیفیت از قاب تلویزیون و رادیو پخش شود. در طی برگزاری مسابقات، واحد سیار HD اعزامی از تهران با هفت دوربین در سالن بازی ها مستقر شده و بازی ها به صورت زنده از صدای استانی و همچنین شبکه های سهند و ورزش به روی آنتن رفت.

شایان ذکر است این مسابقات به دو شکل بین المللی و داخلی پوشش داده شد. در پوشش بین المللی همه بازی های کشورهای میهمان از طریق شبکه ورزش در این کشورها پخش شده و در بخش داخلی، بازی های تیم ملی ایران، تیم های اندونزی  عراق، رده بندی و فینال قرار داشت که علاوه بر شبکه ورزش از شبکه سهند هم به روی آنتن رفت.

گفتنی است درمجموع ۱۸۰۰ دقیقه برنامه از شبکه ورزش (مشتمل بر هر بیست بازی ) و ۴۸۰ دقیقه برنامه از صدا و سیمای استانی سهند ( مشتمل بر پخش بازی های ایران و بازی فینال) به روی آنتن رفت.  

 در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا دوازده تیم آسیایی از کشورهای ایران ، افغانستان ، هنگ کنگ، تایلند ، لبنان ، قرقیزستان ،ژاپن ، ویتنام ، تاجیکستان، عراق ، اندونزی ، چین تایپه شرکت داشت که در پایان تیمهای ژاپن و افغانستان در رده های اول و دوم قرار گرفته و ایران و اندونزی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.