منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ تبریز از کسب مقام اول این منطقه در حوزه زیباسازی شهری در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند در این خصوص افزود: بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام یافته توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۷ با نظر هیات داوران، به عنوان منطقه برتر در حوزه زیباسازی شهری معرفی و تقدیر شد.

وی از تلاش ها و اقدامات معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۷ که موجب رضایتمندی مردم شده اند، قدردانی کرد و افزود: شهرداری منطقه ۷ در زمینه استقبال از میهمانان و نصب المان های متنوع متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر، نورپردازی، امحاء دیوار نوشته ها و طراحی و نقاشی دیواری به جای دیوار نوشته ها و ده ها طرح زیباسازی دیگر بسیار خوب عمل کرده و مقام اول را در بین مناطق ۱۰ گانه در این زمینه کسب کرد.

پورخردمند با اشاره به ایجاد فضاهای خوب و چشم نواز در ورودی جنوب غرب تبریز که یکی از ورودی های مهم تبریز است، ادامه داد: شهرداری منطقه۷تبریز امسال برنامه های ویژه ای را اجرا کرد و اقدامات خوبی برای استقبال از میهمانان  انجام داد که تحسین بسیاری از مسوولان، شهروندان و مسافران و گردشگران را برانگیخت.

وی افزود: تشکیل ستاد اسکان از میهمانان نوروزی و تابستانی، زیباسازی شهر، ساخت و نصب المان های متنوع با ورود به بحث تاریخ و فرهنگ و پیشینه کهن شهر تبریز، اجرای نقاشی های دیواری، ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی و نورپردازی ها از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۷ است.

پورخردمند افزود: امیدواریم با تشکیل کمیته زیباسازی در منطقه، با بهره گیری از نظرات اعضا با جمع آوری ایده های نو و خلاقانه و ابتکاری اقدامات بسیار مهمی در حوزه زیباسازی طی ماه های آتی صورت می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.