آیرال خبر- اعضای روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی پس از جدایی علیرضا اسدی، مدیرعامل این باشگاه از مسئولیت خود کناره‌گیری کردند.

 

کناره‌گیری اعضای روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی پس از خداحافظی اسدی

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتورسازی که در روزهای اخیر کوین کنستانت، محمدرضا اخباری و احمد موسوی را جذب کرده، با آرامش به دنبال آغاز نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود اما روز گذشته مدیرعامل این باشگاه از مسئولیت خود کنار رفت تا شایعات مختلفی در این رابطه به گوش برسد.

مسئولان تراکتورسازی می‌گویند جدایی اسدی از این باشگاه مربوط به مشکل دو شغله بودن او است، اما از سوی دیگر پس از جدایی علیرضا اسدی، گفته می‌شود مرتضی موسوی زنوز، مدیر روابط عمومی، جعفر محرم‌پور، مدیر رسانه‌ای و کریم جمالی کارشناس رسانه‌ای این باشگاه نیز از سمت خود کناره‌گیری کردند تا شایعات کنار تراکتورسازی بیش از پیش شود.

دلیل کناره‌گیری اعضای روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی نیز هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت فعلی این باشگاه، شرایط برای ادامه حضور آنها مهیا نبوده است.

باشگاه تراکتورسازی در ابتدای واگذاری به محمدرضا زنوزی، کار خود را با صادق درودگر آغاز کرد اما در ادامه اسدی جایگزین وی شد. حالا با کنار رفتن اسدی، عباس الیاسی، رئیس هیئت‌مدیره سرخپوشان مجدداً به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شده و تا انتخاب مدیرعامل جدید، مسئولیت این باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.