12703164-5315-l.jpg

طرح شبدری افلاک نما و تعریض ورودی شهرک زعفرانیه با اجرای عملیات رمپ شمال شرقی ، بیش از ۹۵۰۰ مترمربع به فضای عمومی شهر تبریز افزوده می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر خوشنواز، شهردار منطقه دو با اعلام این خبر گفت: با احداث رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما و تعریض ورودی شهرک زعفرانیه که به منظور سهولت تردد وسایل نقلیه شهری اجرا شده است، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع به فضای عمومی شهر تبریز افزوده می شود.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی و سه شیفته متخصصان و همکاران حوزه عمران منطقه، بزودی این دو پروژه به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان عزیز می شود.
خوشنواز با اعلام اینکه عملیات بتن ریزی دیواره جنوبی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما به اتمام رسیده و قالب بندی و بتن ریزی در دیواره شمالی پروژه در مراحل نهایی اجرا قرار دارد، تصریح کرد: برای اجرای پروژه رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما بطول ۲۵۰ متر و به عرض ۲۴ متر، ۱۸ میلیارد ریال هزینه می شود که اجرای آن موجبات اتصال مسیر افلاک نما به ابتدای شهرک زعفرانیه(از سمت راهنمائی) و اتصال به بلوار دکترحسابی را فراهم نموده و علاوه بر تاثیرگذاری در روان سازی عبور و مرور شهری، با تکمیل آن تردد شهروندان به کمربندی میانی نیز به آسانی امکانپذیر می شود.
وی در ادامه به اتمام پروژه تعریض مسیر ورودی شهرک زعفرانیه (از سمت راهنمائی جنب اداره مخابرات) نیز اشاره کرد و گفت: برای تملک و مسیرگشائی، اتمام عملیات دیواره سنگی و اجرای نورپردازی، احداث پیاده رو و انجام آسفالت ریزی این پروژه که به نام “خیابان خبرنگار” نامگذاری شده، در حدود  ۱۰۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
 خوشنواز اظهار داشت: با توجه به اینکه ورودی شهرک زعفرانیه از شریان های اصلی حوزه شهرداری منطقه دو محسوب می شود، افزایش عرض مسیر اصلی به حدود ۲۴ متر، نقش عمده ای در کاهش بار ترافیکی این محور ایفا کرده است.
شهردار منطقه دو در خاتمه گفت: با اجرای این دو پروژه مهم، بیش از ۹۵۰۰ مترمربع به فضای عمومی و قابل استفاده شهروندان عزیز تبریزی، افزوده می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.