خدمات محله ای در سطح حوزه ی شهرداری منطقه۹ تبریز با تلاش شبانه روزی عوامل اجرائی معاونت خدمات شهری و اجرائی این منطقه در ایام نوروز همچنان استمرار دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام نسیانی شهردار منطقه ۹ با اشاره به گستره ی وظایف معاونت های خدمات شهری و با بیان اینکه حوزه ی خدمات شهری بی وقفه در ایام نوروز نیز در حال تلاش است اظهار داشت: معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه، با بسیج اکیپ های مختلف، درصدد ارتقای کیفی خدمات و اجرای  و بهینه ی فعالیت های خدماتی در سطح حوزه ی استحفاظی شهرداری منطقه۹ است.

نسیانی افزود: ایجاد محیط سالم و نظافت محیط شهری و به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه بوده و بدین منظور، برنامه های روزانه و منظم این معاونت در اجرای خدمات محله ای، با تلاش شبانه روزی تلاشگران در ایام نوروز نیز استمرار دارد.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: به دلیل ارتباط مستقیم فعالیت های شبانه روزی نیروهای معاونت های خدمات شهری با شهروندان، هر گونه کاستی در ارایه خدمات در رضایت عمومی همشهریان تاثیر داشته، لذا عوامل زحمتکش این حوزه با ایثار و همتی مضاعف به انجام وظایف خود می پردازند.

وی افزود: فعالسازی گشت های نوروزی و رصد و پایش منظم اراضی،از مهمترین اقدامات معاونت خدمات شهری این منطقه در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.