جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

استاندار آذربایجان شرقی اجرایی شدن طرح «کوچه میزین افتخاری» در معابر تبریز را یک اقدام ارزشمند از سوی شهرداری تبریز عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا پورمحمدی عصر روز گذشته در هفتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در هفته های اخیر موضوع حذف عنوان شهید از تابلوی برخی معابر به گوش رسید که این موضوع در تبریز کم تر و احتمالا سهوی بود.

او با قدردانی از تلاش های شهرداری تبریز در اصلاح تابلوها، اعلام کرد: علاوه بر این، شهرداری تبریز کار با ارزشی آغاز کرده که در راستای آن تصاویر، وصیت نامه ها و معرفی نامه شهدای عزیز در معابری که به نام آن هاست نصب می شود که اقدامی ارزشمند است.

شهرداری تبریز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معرفی اسطوره های ایثار و شجاعت در جامعه با همکاری سپاه عاشورا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طرح «کوچه میزین افتخاری» را اجرا می کند.

با اجرای این طرح علاوه بر نام و نام خانوادگی، تصویر شهید، نام پدر، تاریخ و محل تولد، تاریخ و محل شهادت و فرازی از وصیت نامه شهدا در تابلوهایی در ورودی معابر نصب می شود.

علاوه بر این با دستور ویژه شهردار تبریز، کمیته ویژه ساماندهی تابلوهای معابر شهری در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز تشکیل یافته و آغاز به کار کرده است که این کمیته ها موظفند بر اساس بازدیدها و بررسی های میدانی در صورت نیاز سریعا نسبت به اصلاح یا تکمیل تابلوها و اسامی آنها اقدام کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.