آسفالت ریزی اساسی در خیابان انقلاب(۴۲ متری) با حضور شهردار تبریز

شهردار منطقه۴ تبریز، بهسازی مسیرها و معابر را از اهداف عمده این منطقه خواند و گفت: طرح‌های آسفالت‌ریزی سطح منطقه، تا ادامه شرایط مطلوب جوی ادامه خواهد داشت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در دیدار مردمی در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام در میدان اطلس با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای امسال، آسفالت به صورت کیفی و با ملاحظات فنی، در سطح مسیرها و معابر و خدمات محله‌ای منطقه پوشش داده است.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت فرصت عمرانی، تمام تلاش خود را برای ادامه طرح‌های محله‌محور و بهسازی آسفالت‌ریزی‌ها ادامه خواهیم داد.

شهردار منطقه۴ تبریز، اظهار داشت: محدودیت‌های مالی به یک موضوع مبتلابه در شهرداری‌ها تبدیل شده، اما به رغم این معضل، خدا را شاکریم که طرح‌های عمرانی و خدماتی منطقه، مطابق برنامه ادامه یافته است.

امجدی بر ضرورت توسعه شبکه فاضلاب تاکید کرد و افزود: ارتقای سلامت و بهداشت شهری و روان‌سازی تردد عمومی در مواقع بارش، در این طرح مد نظر است؛ بازسازی کانال اطلس در همین راستا از اقدامات مهم منطقه در راستای بهبود شرایط زیست محیطی است.

وی به گستردگی بافت قدیمی و فرسوده در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: این موضوع، در کنار مشکلاتی که دارد، فرصت ارزنده‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های حوزه مسکن، تقویت ارزش افزوده و تشویق اهالی به استفاده از تسهیلات بافت فرسوده است.

شهردار منطقه ۴ تبریز با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس متذکر شد: آرامش، امنیت و توفیق خدمتگزاری را مرهون شهدای عزیزمان هستیم و امیدواریم با دعای خیر خانواده معزز شهدا، بتوانیم در آبادانی و توسعه شهرمان بیش از پیش بکوشیم.

گفتنی است شهردار منطقه۴ تبریز در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام در میدان اطلس حضور یافته و ضمن دیدار با تعدادی از شهروندان، در جریان کاستی‌ها و درخواست‌های عمومی این محله قرار گرفت.

 امجدی در برنامه دیدار عمومی خود در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام ،   با ۲۳ تن از شهروندان، به صورت رو ‌در رو دیدار و گفتگو کرد.

حوزه‌های خدمات شهری، شهرسازی، آسفالت، راهکارهای فرهنگی و برخی پیشنهادهای اجرایی، از جمله بحث‌های مطرح در دیدار مهندس اکبر امجدی با شهروندان بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.