پیروزی سخت تراکتور برابر فولاد/ کسب برد بعد از 5 هفته ناکامی

تیم تراکتور برابر تیم فولاد خوزستان به برتری دست یافت.

پیروزی سخت تراکتور برابر فولاد/ کسب برد بعد از 5 هفته ناکامی

به گزارش آیرال خبر، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این بازی با برتری یک بر صفر تیم تراکتور به اتمام رسید.

در نیمه اول بازیکنان تیم تراکتور بازی برتری را به نمایش گذاشتند و بارها موقعیت آفرینی کردند که ثمری در پی نداشت.

تراکتور در این دیدار شوت های از راه دور را هم در دستور کار قرار داده بود که در چندین نوبت با بدشانسی و بی دقتی فرصت های گلزنی را از دست داد.

برتری محسوس تیم تراکتور و بازی سراسر دفاعی فولاد، روزنه های امید را برای گلزنی نزد هواداران روشن ساخته بود و هر لحظه فشار 8 هزار هوئادار حاضر در ورزشگاه بیشتر و بیشتر می شد.

نیمه اول علیرغم حملالت پر دامنه میزبان حاصلی نداشت و دو تیم با همان نتیجه ای که وارد زمین شده بودند خارج شدند تا صحبت های مربیان گره گشای بازی در نیمه دوم شود.

در نیمه دوم نیز تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و حملات سازمان یافته ای را روی دروازه میهمان تدارک دید که بی دقتی مهاجمان مانع از گلزنی می شضد.

در دقیقه 74 رضا اسدی توانست با پاس شکاری تازه وارد قفل دروازه فولادی ها را باز کند و پس از هفته ها، شادی را به اردوی سرخ های آذربایجان هدیه دهد.

پس از این گل، سفیدپوش های فولاد از لاک دفاعی بیرون آمده و تا پایان بازی، نبض بازی را به دست گرفتند.

در این دقایق رشید مظاهری ستاره میدان بود که یکی دو موقعیت عالی را از مهاجمان حریف گرفت و کلین شیت کرد.

با سوت داور بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا تراکتور با این برد و سه امتیاز از بحران خارج شود و با امیدواری و انگیزه بیشتر به بازی جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه بیاندیشد.

تراکتور با این پیروزی ضمن سر و سامان دادن به وضعیت لرزان خود در جدول، انتقام باخت فصل گذشته برابر فولاد را هم گرفت تا با 21 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به صدر 28 امتیازی موقتا هشتمی شود!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.