تبریز

دومین جلسه کارگروه تخصصی راهکارهای جلوگیری و نظارت دقیق بر ساخت و سازهای غیر مجاز در محل شهرداری منطقه ۱۰ تبریز تشکیل شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جلسه راهکارهای جلوگیری از ساخت ساز غیر مجاز با حضور جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیران ارشد شهرداری تبریز، معاونین و مدیران شهرداری منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یوسف قوام جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز وظیفه اصلی شهرداری است.

قوام در خصوص فرهنگ سازی در ساخت و ساز غیر مجاز گفت: فرهنگ سازی و الگو سازی مهم ترین راهکار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است که باید همه تمهیدات در جهتی باشد که امانت را به درستی به آیندگان بسپاریم.

وی افزود: شهر تبریز از گذشته با مشکل ساخت و ساز غیرمجاز دست به گریبان بوده و این موضوع به دلیل مهاجرت پذیری در این شهر بوده است.

قوام با تاکید بر برخورد جدی با عوامل ساخت و ساز غیر مجاز خاطر نشان کرد:‌ با وجود تلاش‌های زیادی که در سال‌های اخیر در این زمینه انجام شده متاسفانه تاکنون توفیق چندانی حاصل نشد، بنابراین دستگاه‌های متولی باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

مهدی ایمان زاده معاون مالی و اقتصادی این منطقه نیز در این جلسه از عزم جدی برای جلوگیری از ساخت  و سازهای غیر مجاز در این منطقه خبرداد و اظهار داشت: ساخت و سازهای غیر مجاز و بی رویه متاسفانه باعث بروز مشکلات زیادی برای مدیران شهری و شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه ۱۰ با جدیت پیگیری می شود، گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تاکید بر قانون‌مداری در قالب اجرای طرح‌های پیشگیرانه انجام می‌شود، در واقع با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، مأموران به طور مستمر و به صورت محسوس و نامحسوس در منطقه گشت‌زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.