به گزارش آیرال خبر منطقه آذربایجان شرقی، رقابت های جایزه بزرگ آسیا در سه شهر بانکوک (اول تیر)، پاتوم تانی (چهارم تیر) و چانتا بوری (هشتم تیر) تایلند برگزار می شود.

حسن تفتیان و رضا قاسمی در 100 متر، سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی در 400 متر، مسلم نیادوست و امیر مرادی در 800 متر، سبحان طاهرخانی و محمد ارزنده در پرش طول، محمدرضا وظیفه دوست و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و علی ثمری در پرتاب وزنه، ورزشکارانی هستند که برای شرکت در این رقابت ها دعوت شده اند.

دربخش زنان نیز لیلا رجبی در پرتاب وزنه و دیسک، مریم طوسی در 400 متر، فرزانه فصیحی در 100 متر و سپیده توکلی در پرش ارتفاع نمایندگان ایران در این رقابت ها خواهند بود.

مرحله نهايی دوازدهمين دوره ليگ بانوان كشور به ميزبانی آذربايجان شرقی برگزار شد.

این دوره از ليگ بانوان كشور به ميزباني شهرداري تبريز از امروز (شانزدهم ارديبهشت) در سالن پارا المپيك تبريز و با حضور سه تيم استارت خورد.

در اولين بازي شهرداري تبريز در مقابل هيئت هرمزگان با نتيجه سه بر يك به پيروزي رسيد.

در ادامه بازي ها امروز عصر تيم فيروز قزوين به ديدار تيم هيئت هرمزگان خواهد رفت و فردا صبح تيم شهرداري تبريز در مقابل فيروز قزوين صف آرايی خواهد كرد.

اختتاميه مسابقات فردا بعد از اتمام بازي ها با اهداي كاپ قهرمانی، لوح و مدال به تيم های برتر اين دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

لازم به ذكر است كه مرحله قبل اين مسابقات در سال 93 انجام و سه تيم شهرداري تبريز، فيروز قزوين و هيئت هرمزگان به اين مرحله راه يافته اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.