آیرال خبر ،شهرام عبادلهی وی در تیم های ملی – شهرداری تبریز – منتخب استان – وتراکتور سازی و آذر فرش به عنوان سر مربی حضور داشته است

عبادالهی با کسب دو عنوان قهرمانی با تیم تراکتور سازی وشهر داری تبریز در رقابت های شمالغرب ایران وقهرمانی در مسابقات استانی وکشوری به عنوان پر افتخار ترین مربی وهمچنین جوان ترین مربی شناخته شده است .

 

آیرال خبر لطفا خودتان را معرفی کنید :شهرام عبادالهی متولد 67 تبریز وفوق لیسانس معماری هستم وعلاوه بر ورزش خوانندگی هم می کنم .وبا توجه به رشته تحصیلی ام در کارهای ساخت وساز هم مشغول هستم .

 

آیرال خبر وضعیت رشته سپک تاکرا را در ایران چگونه ارزیابی می کنید ؟خیلی خوب است وایران جز 6تیم برتر دنیا محسوب می شود .

آیرال خبر از کی وارد این رشته شدید ؟هم خدمتی عمیم آقای موسویان تصمیم داشتند که برای اولین بار این رشته را در استان راه اندازی کنند من هم توسط ایشان با این رشته ورزشی آشنا شدم وسر تمرین رفتم ولی متاسفانه بعد ازدوسال تمرین مربی ام گفت که به درد این ورزش نمی خوری وسپک تاکرا را کنار بگذار .ولی من ناامید نشدم وخودم با کش وچوب نازک توپ درست کردم ودر خانه به مدت دو سال تمرین کردم .من آماده بودم برای تیم وبه تیم استانی برگشتم بعد از مدتی سز÷زست تیم استان شدم وبعد سر مربی وحالا رییس کمیته سپک تاکرا در استان می باشم .

آیرال خبر از فعالیت های ورزشی بگویید ؟یک دوره سر مربی تیم ملی شدم از انجا به تیم شهر داری رفتم بعد تراکتور سازی وتیم آذر فرش تبریز .

 

آیرال خبر از اخرین فعالیت خود در بازی شهدای غزه بگویید :ما در یک اقدام فرهنگی وخیر خواهانه از مردم مظلوم غزه تیمی را با عنوان شهدای غزه تشکیل دادیم .این تیم قرار بود در رقابت های سوپر لیگ باشگاه های استان ولیگ کشوری سپک تاکرا به میدان برود .اولین بازی دوستانه تیم شهدای غزه با تیم اذر فرش تبریز ومنتخب استان امام علی تبریز برگزار شد .

آیرال خبر از شما تا چه اندازه ای حمایت می شود ؟راضی هستم از حمایت مسوولان به خصوص جناب آقای هوشنگ سروش رییس هیت انجمن های ورزشی استان که جا دارد همین جا از ایشان قدر دانی وتشکر ویژه نمایم

 

آیرال خبر آیا در بین مردم این ورزش محبوبیت دارد ؟چون این رشته رسانه ای نشده است وکار فرهنگی برای شناخت رشته سپک تاکرا انجام نگرفته است جایگاه خود را بین مردم پیدا نکرده است .

 

آیرال خبر هدفتان در فصل های اینده چیست ؟هدفم مثل فصل های قبل قهرمانی تیمم است من در هر تیمی که حضور داشتم قهرمان شده است .

 

آیرال خبر آیا در طی چند سال گذشته یه اهداف ودورنمای خود رسیده اید ؟تا حدودی در ورزش بله هدف یک مربی جز قهرمانی چه چیزی می تواند باشد .من توانستم این رشته را در شهر های عجب شیر -0 مراغه – بناب – مرند – اسکو – برای خواهران و برادران فعال کنم امیدوارم در دیگر شهر ها هم بتوانم این رشته را فعال کنم .

آیرال خبر حرف آخر :ورزش از هر نوعش خوب است هدف تعالی است .

مصاحبه: پری ناز اسبلی

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.