آیرال خبر ،شهردار تبریز وظیفه شناساندن و معرفی تبریز به کشور و دنیا را مهم ترین رسالت رسانه های شهر دانست و از آنان خواست که به این رسالت مهم، جدی تر عمل کنند.

به گزارش آیرال خبر ، صادق نجفی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع در امر خبررسانی، رعایت امانتداری و صداقت در انعکاس خبرها است و امیدوارم فعالان عرصه خبر، این امر را همواره در نظر داشته باشند. وی، فعالیت ها و تلاش مجموعه شهرداری تبریز را خدمت بی منت دانست و افزود: خوشبختانه با وجود استعدادهای ارزشمند جوان و ظرفیت های مختلف رسانه ای در شهر تبریز، در زمینه اقدامات مختلفی که در حوزه های مختلف مدیریت شهری صورت می گیرد، سطح اطلاع رسانی روز به روز در حال ارتقا است. شهردار تبریز بار دیگر بر جلب رضایت شهروندان تاکید کرد و گفت: میثاق ما با شهروندان این است که در پایان دوره شورای چهارم، تبریز را به اهداف لحاظ شده در بودجه برسانیم؛ در این راستا مصمم هستیم که بتوانیم بیش از پیش، رضایت شهروندان عزیز را کسب کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود، معرفی هویت فرهنگی و تاریخی تبریز را به جوانان، یک ضرورت تلقی کرد و تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از جوانان ما با عظمت و افتخار این کهن شهر آشنایی ندارند و به عنوان مثال نمی دانند که تبریز، در پنج دوره پایتخت بوده و یا تبریز شهر اولین های عمرانی و فرهنگی کشور است و این وظیفه اصحاب رسانه است که این مهم را در نظر بگیرند. دکتر نجفی اضافه کرد: یکی از مهم ترین رسالت های خبرنگاران، ارتقای فرهنگ جامعه است که این امر محقق نمی شود، مگر با توجه ویژه به امور فرهنگی و برجسته کردن پتانسیل ها و ظرفیت های اجتماعی شهر. شهردار تبریز، معرفی و شناساندن تبریز به ایران و جهان را، جدی ترین موضوع مطرح شده در حوزه فرهنگ شهر دانست و تاکیدکرد: معرفی تبریز و قابلیت های گردشگری آن، امری است که باید از طرف شهرداری و دیگر نهادهای متولی و همچنین از طرف اصحاب رسانه جدی گرفته شود. وی در پایان تداوم همکاری نزدیک مجموعه شهرداری و خبرنگاران را خواستار شد.

در این مراسم که به همت شورای شهر شهرداری تبریز برگزار شده بود از پیشکسوتان عرصه خبر توسط اعضای شورا وشهردار تبریز تجلیل شد .

 

 

کد خبر نگار ،121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.