آیرال خبر ،شهرداری منطقه دو کلانشهر تبریز با اجرای پروژه های متعدد رفع ترافیک شهری همچنان پیشتاز سایر مناطق بشمار می آید.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تبریز، دکتر عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این مطلب گفت: این شهرداری با احداث سه پارکینگ طبقاتی در قالب پروژه های عظیم رفع ترافیک شهری در سطح حوزه منطقه به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت عبور و مرور و تسهیل تردد وسایط نقلیه عمومی در راستای روان سازی ترافیک شهری، همچنان پیشتاز سایر مناطق می باشد.

 

شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز در ادامه افزود: در همین راستا پارکینگ مکانیزه جنب ساختمان اداری شهرداری منطقه دو تبریز که در 290 متر مربع مساحت و با گنجایش 96 خودرور در 9 طبقه احداث گردیده، از سوی تلاشگران شهرداری منطقه دو تبریز آماده بهره برداری شده است.

 

دکتر عباس عادلی شهیر واقع شدن این پارکینگ هوشمند تمام مکانیزه را در اصلی ترین ورودی کلانشهر تبریز در جوار بلوار 29 بهمن، در رفع ترافیک شهری بسیار سودمند دانست.

 

شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز از احداث پارکینگ دیگری بعنوان بزرگترین پارکینگ کلانشهر تبریز در 24 هزار و 120 مترمربع مساحت با مشارکت شرکت “پارکینگ گالری” چینی نام برد و تصریح کرد: این پارکینگ در کمربندی آزادی در 12 طبقه و در جوار کلینیک امام رضا(ع) با گنجایش 500 خودرو در حال احداث است که واقع شدن آن در مرکز کلانشهر تبریز تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک خواهد داشت.

 

دکتر عباس عادلی شهیر سومین پروژه اجرائی پارکینگ طبقاتی در سطح حوزه این منطقه را در ضلع شمال شرقی میدان افلاک نما ذکر کرد و افزود: این پارکینگ به صورت طبقاتی زیرزمینی در 4 طبقه در حال احداث است که هر طبقه آن در 4400 مترمربع مساحت با گنجایش کلی 600دستگاه خودرو  خواهد بود.

 

دکتر عباس عادلی شهیر در خصوص عملیات تکمیل میدان افلاک نما نیز یادآور شد: عملیات احداث پروژه لوپ شمال شرقی این میدان نیز بعنوان چهارمین لوپ، برای تکمیل پروژه طرح شبدری و تقاطع غیرهمسطح میدان افلاک نما همزمان با پارکینگ طبقاتی در حال احداث است که این پروژه نیز موجبات اتصال بلوار دکتر حسابی به کمربندی میانی و پل اتحاد ملی به مسیر راهنمائی را فراهم خواهد کرد.

 

بنا به گفته شهردار منطقه دو تبریز احداث پارکینگ طبقاتی میدان افلاک نما با قرار گرفتن در تقاطع شهرک های زعفرانیه، میرداماد و ائل گلی، تاثیر شگرفی در رفع ترافیک شهری ایفا خواهد نمود.

اجتماعی 94/7/21

کدخبر110169

خبرنگار154

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.