آیرال خبر،رییس دادگستری شهرستان مرند از اختصاص شعبی خاص در دادگاه و دادسرا جهت رسیدگی به جریان و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، سیف الله زارع زاده در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان مرند هدف از تشکیل ستاد را اجرای ماده 67 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و رصد تخلفات و جرائم احتمالی و در نهایت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: از وظایف اساسی و مهم ستاد آگاه سازی عمومی و توجیه، ارشاد و اقناع اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران دستگاههای اجرایی، تشکل ها، کاندیداها و رؤسای ستاد انتخاباتی آنان با هدف همسوسازی، بازدارندگی و ترویج قانون مداری از طریق تشریح و توضیح مفاد قانون جرایم انتخاباتی و مجازات های تعیین شده است که نقش مؤثری در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کاهش و پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی داشته و موجب افزایش مشارکت حداکثری و ارتقاء امنیت و سالم سازی فضای انتخابات خواهد شد.
وی همچنین از اختصاص شعبی خاص در دادگاه و دادسرا جهت رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

حسین فتاحی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند نیز ضمن تأکید بر رسیدگی قاطعانه، سریع و دقیق بر جرایم انتخاباتی گفت: دستگاه قضایی به دقت تمامی تحرکات انتخاباتی را قبل، حین و بعد از انتخابات رصد نموده و با هرگونه جرایم انتخاباتی برابر قانون برخورد خواهد نمود.

سیاسی 94/8/9

کدخبر110220
خبرنگار: 71
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.