آیرال خبر ، بیش از یک هزار و 742کیلوگرم انواع مواد مخدر مکشوفه با حضور استاندار آذربایجان شرقی در تبریز امحا شد.

 

به گزارش آیرال خبر ، این میزان مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در شهرستان‌های مختلف استان کشف و ضبط شده بود.

 

اسماعبل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم امحای مواد مخدر در مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلوگیری از توزیع مواد مخدر و آلودگی جوانان به این بلای خانمان‌سوز از اولویت‌های نخست وزارت کشور در دولت تدبیر و امید است.

 

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی هم بر اساس سیاست‌های اعلامی از سوی دولت و وزارت کشور، مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر با جدیت پیگیری می‌شود.

 

وی با قدردانی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر جزو برنامه‌های استان در سال 94 است و با توجه به راه‌اندازی مرکز ماده 16 امیدواریم با کمک نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تا پایان سال جاری بتوانیم آذربایجان شرقی را به عنوان استانی بدون معتاد متجاهر معرفی کنیم.

 

گفتنی است در شش ماه گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح استان کشف و ضبط شده و در این مدت یک هزار و 500 قاچاقچی خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و در حدود هشت هزار معتاد متهاجر از سطح شهرستان‌های استان جمع‌آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد و ماده 16 شده‌اند.

اجتماعی 1394/07/11

کدخبر110133

کدخبرنگار121

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.