آیرال خبر ، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فعالیت های سازمان ورزش شهرداری تبریز در حوزه ورزشهای قهرمانی و همگانی چه بسا بیشتر از اداره کل ورزش و جوانان می باشد.
به گزارش آیرال خبر ،دکتر شهرام دبیری در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: توسعه پایدار جوامع با انسانهای سالم محقق می شود و با ورزش می توان به سلامت جسم و روح دست یافت.
وی با اشاره به اینکه افراد با ورزش کردن هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی ارتقا می یابند گفت: سیاست گذاری شورای شهر و همچنین فعالیت های شهرداری و سازمان ورزش شهرداری تبریز در راستای توسعه ورزش های همگانی و ورزشهای قهرمانی است.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات سازمان ورزش شهرداری تبریز در خصوص توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی قابل تقدیر است گفت: نمود و تاثیرگذاری فعالیت شهرداری در حوزه ورزش اینطور نشان می دهد که چه بسا فعالیت های سازمان ورزش شهرداری می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز 29 مهر روز ملی صادرات اظهار داشت: نامگذاری این روز به نام روز ملی صادارت از سوی شورای فرهنگ عمومی در راستای تلاش برای توسه صادرات غیر نفتی از کشور می باشد.
وی تصریح کرد: سیاست های تشویقی در خصوص توسعه صادرات غیر نفتی باعث رونق اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور می شود.
وی همچنین در خصوص انتخاب تبریز به عنوان برترین و توسعه یافته ترین و سالم ترین شهر ایران گفت: انتخاب شهر تبریز به عنوان توسعه یافته ترین سالم ترین شهرایران را تبریک می گویم.

اجتماعی 94/7/26

کدخبر110176

خبرنگار124

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.