آیرال خبر ، 4 پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی شهرداری منطقه دو تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش آیرال خبر ،سالن ورزشی چند منظوره شهید یاغچیان، پارکینگ مکانیزه طبقاتی، آسفالت‌ریزی 21 مسیر اصلی و فرعی و همچنین پل عابرگذر ائل‌گلی، چهار پروژه‌ای بود که در مجموع، با اعتباری بالغ بر 438 میلیارد ریال افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره شهید یاغچیان با اعتبار 30 میلیارد ریال و در مدت یک سال اجرا و تکمیل شده است. این سالن ورزشی با مساحت 1200 مترمربع، در سه طبقه طراحی شده و علاوه بر کارکرد ورزشی، در مواقع بحرانی نیز قابلیت موثری خواهد داشت.

پارکینگ مکانیزه طبقاتی، دیگر پروژه‌ای بود که به دست شهردار تبریز به بهره‌برداری رسید. این پارکینگ مکانیزه و طبقاتی، با ظرفیت 96 خودرو طراحی طراحی و در مجاورت شهرداری منطقه دو اجرا شده است. آورده طرف مشارکت‌کننده این پروژه کم‌نظیر  و مدرن، بالغ بر 350 میلیارد ریال عنوان شده است.

همچنین آسفالت‌ریزی 21 مسیر اصلی و فرعی حوزه شهرداری منطقه دو از جمله مسیر کمربندی میانی، خیابان مارالان، خیابان عزیزآباد و جاده ائل‌گلی با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال نیز ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

پل عابر پیاده ابتدای خیابان بهارستان جاده ائل گلی چهارمین پروژه‌ای بود که ظهر امروز (پنج‌شنبه) افتتاح شد.  این پل با 67 متر طول، سه متر عرض و 4.5 متر  ارتفاع، با صرف اعتبار اولیه 460 میلیون تومان احداث شده است.

در این مراسم مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی گفت: شهرداری منطقه دو تبریز در کنار سایر فعالیت های تعریف شده خود، با اجرای پروژه های فرهنگی ورزشی همچون احداث فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان فعالیت مضاعفی از خود ارائه نموده است .مهندس پورمهدی به ثمر رسیدن 4 پروژه عمرانی شهرداری منطقه دو را نمونه بارز سال همدلی و همزبانی دانسته و افزود: احداث پارکینگ مکانیزه در جوار ساختمان اداری شهرداری منطقه دو در مساحت 290 مترمربع با گنجایش پارک 96 خودرو نشانگر استفاده از یک تکنولوژی مدرن می باشد که سعی خواهیم کرد این تکنولوژی مدرن را در سایر نقاط شهر تبریز بکار ببندیم.

احداث فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان در شادابی و پویایی جوانان بسیار موثر خواهد بود

معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه استان ما از استان های شاداب، پویا و زنده ای است که در سایه تلاش مدیران شهری زیباتر از پیش شده است تصریح کرد: احداث فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان در شادابی و پویایی جوانان بسیار موثر خواهد بود.

مهندس پورمهدی در ادامه از تلاش های دکتر عباس عادلی شهیر شهردار منطقه دو و از تمامی مجموعه همکاران وی تقدیر ویژه ای بعمل آورد.

آیندگان از خدمات ارائه شده دکتر نجفی و شهرداران مناطق به نیکی یاد خواهند کرد

استاد خاماچی عضو شورای شهر تبریز  با عنوان اینکه با اجرای پروژه های های متعدد عمرانی این کهن شهر به اذعان مسافرین و گردشگران کلانشهر تبریز بسیار زیباتر از گذشته شده است گفت: آیندگان از خدمات ارائه شده دکتر نجفی و شهرداران مناطق به نیکی یاد خواهند کرد.

6 زمین چمن مصنوعی نیز در حال احداث است

دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز  ضمن تبریک به ثمر رسیدن 4 پروژه شهرداری منطقه دو از جمله پارکینگ مکانیزه در جوار ساختمان اداری شهرداری منطقه دو، فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان، آسفالت اساسی سطح حوزه منطقه و پل عابر پیاده ابتدای خیابان بهارستان ائل گلی گفت: 4 سالن ورزشی دیگر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و 6 زمین چمن مصنوعی نیز در حال احداث است.

شهردار کلانشهر تبریز  تصریح کرد: ضمن بازدید با مهندس پورمهدی از پارکینگ مکانیزه به ثمر رسیده شهرداری منطقه دو که برای جابجایی خودرو ها با تکنولوژی مدرن احداث شده تصمیم گرفته شد در سایر نقاط کلانشهر تبریز از این تکنولوژی استفاده شود.

دکتر نجفی پروژه در حال اجرای طرح شبدری ائل گلی از سوی شهرداری منطقه دو را یکی از بی نظیرترین طرح های تبادل شهری در رفع ترافیک کلانشهر تبریز دانسته و علیرغم مشکل درآمدی شهرداری ها؛ از سایر پروژه های عمرانی در حال اجرای شهر تبریز همچون ارتباط میدان بسیج با اتوبان پیامبر اعظم، توسعه اتوبان شهید کسائی، پل آخونی و… نام برده و افتتاح 4 پروژه عمرانی،ترافیکی ورزشی این منطقه را به مردم شایسته، متدین، و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت.

شهردار کلانشهر تبریز با اعلام اینکه سعی خواهیم کرد این کهن شهر را در شان نامش بسازیم.

  76 درصد از بودجه شش ماهه اول سال تحقق یافته است

دکتر عباس عادلی شهیر شهردار منطقه دو تبریز گفت: شهرداری منطقه دو با توجه به بودجه 350 میلیارد تومانی سال 94 و اختصاص 280 میلیارد تومان از این بودجه به فعالیت های عمرانی منطقه و اختصاص قسمت دیگر آن به پروژه های فرامنطقه ای؛ این منطقه توانسته است علاوه بر اجرای پروژه های متعدد در سطح حوزه شهرداری منطقه دو، پروژه های فرامنطقه ای بسیاری اعم از ساماندهی میدان ساعت، سالن همایش های شهرک خاوران، مسقف سازی گلزار شهدا و… را مدیریت نماید.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه 76 درصد از بودجه شش ماهه اول سال تحقق یافته است تصریح کرد: در سایه تلاش مجموعه کارکنان این منطقه امروز شاهد به بار نشستن و بهره برداری از 4 پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی هستیم که عبارتند از: پارکینگ مکانیزه 96 واحدی (گنجایش 96 خودرو) در 9 طبقه بصورت مشارکتی، فرهنگسرا و سالن چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان در 1200 مترمربع جهت استفاده شهروندان و پرسنل شهرداری، به ثمر رسیدن آسفالت اساسی سطح حوزه منطقه در بیش از 21 مسیر اصلی و فرعی و پل عابر پیاده مقابل خیابان بهارستان جاده ائل گلی که ضمن آرزوی توفیق برای تمامی تلاشگران امیدوارم این پروژه ها برای شهروندان مبارک باشد.

اجتماعی 94/7/23

کدخبر110165

خبرنگار145

انتهای پیام/

.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.