آیرال خبر ،باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پیش از بازی با پرسپولیس، تمامی اتفاقات آینده را پیش‌بینی کرده بود.

 

به گزارش آیرال خبر ، در پی رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت تیم تراکتورسازی به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگران در مسابقه خانگی و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی، روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

“قبل از این دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس، زمانی که ما از انتخاب داور مسابقه مطلع شدیم با نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری این مسابقه صحبت‌هایی انجام دادیم. طی این صحبت‌ها به آن‌ها اعلام کردیم که با توجه به پیشینه‌ای که محسن ترکی در تبریز دارد و جو نامناسبی که درباره داوری وی است، انتخاب وی به‌عنوان داور این دیدار حساس اشتباه است و نباید با این اشتباهات هواداران را حساس کرد.

 

در این نشست صورت‌جلسه‌ای از سوی ما و هیئت فوتبال امضا شد که آن را به سازمان لیگ فرستادیم و اعتراض خودمان را به انتخاب این داور برای مسابقه حساس تیممان به‌صورت کتبی اعلام کردیم.

 

علی‌رغم این تلاش‌ها و عدم توجه به اعتراضات ما همین داور برای این دیدار حساس سوت زد و باوجود تمامی پیش‌بینی‌های ما جو نامناسبی نیز در ورزشگاه پدید آورد و حال باوجود تمامی این موارد تیم ما را جریمه کردند.

 

ما از قبل تمامی اتفاقات آینده را پیش‌بینی کرده بودیم و خودشان عامل به وجود آمدن این مشکلات شدند و حال ما را جریمه می‌کنند درحالی‌که ما به آن‌ها اعلام کرده بودیم که تصمیم دیگری اتخاذ کنند.

 

محرومیت هواداران تراکتورسازی به‌دوراز عدالت است و ما نسبت به این محرومیت معترض بوده و خواستار تجدیدنظر در این رأی صادره هستیم و به‌طورقطع اعتراض کتبی خود را نسبت به این رأی به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و امیدواریم شاهد این‌گونه تصمیمات به‌دوراز انصاف نباشیم و حقی از هواداران پرشور تیم تراکتورسازی که به‌نوعی سرمایه فوتبال کشورمان هستند تضییع نشود.”

ورزشی1394/07/13

کدخبر110139

خبرنگار: 11142

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.