آیرال خبر،رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي از پلمب 21 واحد صنفي پوشاک زنانه در راستاي اجراي نظارت بر اماکن عمومي تبريز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، سرهنگ “عليرضا هنردوست” با بیان این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي ساماندهي وضعيت صنف پوشاک زنانه، اداره نظارت بر اماکن عمومي استان، طرح نظارت بر صنف البسه و پوشاک را در قالب چهار اکيپ نظارتي به مدت دو روز در سطح شهر تبريز به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: در طي اجراي اين طرح بالغ بر 346 واحد صنفي مرتبط با البسه و پوشاک زنانه مورد بازديد قرار گرفته و به تعداد 124 نفر از مديران واحدهاي صنفي در خصوص رعايت ضوابط و مقررات اماکن عمومي مبني بر ممنوعيت عرضه لباس هاي معرف فرهنگ غربي، عدم در معرض ديد گذاشتن مانکن ها و البسه ي نامتعارف، عدم بکارگيري فروشنده آقا در صنف زنانه و رعايت حجاب اسلامي توسط فروشندگان خانم، تذکر و آموزش هاي لازم داده شد.

وي يادآور شد: از تعداد 76 واحد صنفي ديگر نيز به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات تعهدات لازم اخذ شد.

اين مقام انتظامي همچنين اضافه کرد: به تعداد 36 باب واحد صنفي مرتبط نيز به دليل عدم توجه به مقررات و دستورات اداره نظارت بر اماکن عمومي و عدم رعايت هنجارهاي اجتماعي و كشف 183ثوب البسه نامتعارف و تعدادي دستگاه کيس و لپ تاپ حاوي موارد ممنوعه و اقلام ممنوعه ي ديگر برگ اخطاريه تعطيلي صادر و متعاقب آن تعداد 21 واحد صنفي پس از اتمام مهلت قانوني تعطيل و پلمب شدند.

اجتماعی 94/8/6

کدخبر110212

خبرنگار 145

انتهای پیام/

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.