آیرال خبر،سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی تبریز گفت: من اصلا نمی دانم مهلت سربازی بازیکنانم چه زمانی به اتمام می‌رسد و هفته‌ گذشته به یکباره دیدم که فرید کریمی با من خداحافظی کرد.

به گزارش  آیرال خبر،اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با سیاه جامگان، اظها‌ر کرد: در بازگشت دوباره به بازی‌های لیگ باز هم یک بازی سخت و دشوار را پیش‌رو داریم و می‌دانیم که تیم حریف چه مشکلاتی را برای ما ایجاد خواهد کرد. سیاه جامگان در میانه میدان بسته بازی می‌کند و در ضد حملات برای ما خطر آفرین خواهد بود. ما هم سعی می‌کنیم با تدابیری که اندیشیده‌ایم هر سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: تا به این لحظه سینا عشوری را به دلیل مصدومیت در بازی فردا (جمعه) در اختیار نداریم و در خصوص سایر بازیکنان هنوز صحبتی با پزشک تیم نکرده‌ام.

اولیویرا در خصوص تعطیلات لیگ نیز گفت: امسال متاسفانه لیگ ایران با تعطیلات بسیار زیادی مواجه شده است و این وقفه‌ها همچنان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد. نمی‌شود نام آنها را تعطیلات گذاشت و باید به این وقفه‌ها مزاحم تیم‌ها بگوییم. تنها تیم‌هایی که از این تعطیلات ضرر زیادی نکردند تیم‌هایی همچون ذوب آهن و گسترش فولاد هستند که تغییرات زیادی در ابتدای فصل نداشته‌اند، اما برای تیم ما بسیار مشکل آفرین شد.

وی خاطر‌ نشان کرد: باید بازیکنان ما با تمرکز بالایی بازی کنند و بازی را به یکباره رها نکنند. اگر تیمی این کار را انجام دهد می‌تواند تا آخرین دقایق بازی پیروزی خود را نگه دارد. گل خوردن در دقایق پایانی مسابقه ممکن است برای همه تیم‌ها رخ دهد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جدایی برخی از بازیکنان سرباز تیمش در نیم فصل، خاطر‌ نشان کرد: من نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبتی کنم و اگر سه، چهار هفته‌ دیگر در تبریز باشم در این باره تصمیم گیری خواهم کرد. من با آقای مدیر‌عامل و آقایان پورحسین، قادر رحیم زاده و علیرضا پژمان به دنبال راه حلی برای پیدا کردن جایگزین برای بازیکنان سرباز هستیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم این بازیکنان را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم تراکتورسازی نیز، خاطر‌ نشان کرد: مسایلی که در باشگاه تراکتورسازی رخ می‌دهد در باشگاه‌های دیگر کمتر وجود دارد و به من پیغام داده‌اند که به بازیکنان منتقل کنم و برای رفع مشکلات مالی از آنها زمان خواسته‌ام. در کل می‌توانم بگویم که این فصل سخت‌ترین روزهایم را در تراکتورسازی سپری کرده‌ام.

اولیویرا در ادامه تاکید کرد: من درباره تراکتورسازی فقط در کنفرانس‌های خبری صحبت می‌کنم و هر صحبتی که از قول من در رسانه‌ها مطرح می‌شود دروغ است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل تراکتورسازی همچنین در خصوص شایعه بیماری کا‌ر‌لوس کی‌روش نیز، بیا‌ن‌ کرد: من آخرین بار با کی‌روش قبل از سفر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران به گوام صحبت کردم. من نیز این مسائل را در رسانه‌ها شنیده‌ام و امیدوارم که چنین موضوعی صحت نداشته باشد.

ورزشی 94/8/28

کدخبر110287

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.