آیرال خبر،رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نظارت جدی این ستاد بر اعمال و رفتار نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس خبر داد و گفت: مدیریت استان با افرادی که از فضای انتخاباتی سوء استفاده کرده و قوانین را زیر پا بگذارند به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش آیرال خبر، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اعلام کرد: در این راستا تا کنون بیش از سه هزار گزارش و خبر به وزارت کشور منعکس شده است که همه در پرونده کاندیداهای احتمالی ثبت شده است.

وی با تاکید بر عدم دخالت مسوولین و روسای ادارات به نفع یا ضرر کاندیداها، افزود: هیچ مسوولی حق دخالت در تبلیغات کاندیدایی را ندارد و در صورت مشاهده، این افراد از سمت خود برکنار خواهند شد.

شبستری با تاکید برعدم توصیه پذیری روسای ادارات، گفت: رعایت قانون برای همه الزامی بوده و قانون باید به صورت مساوی و با عدالت برای همه اجرا شود.

وی ادامه داد: در برخی موارد روسای برخی ادارات و بانک ها فقط با توصیه به شهروندان خدمات می دهند که این امری نابخشودنی است و از فرمانداران تقاضا داریم با این مسوولان برخورد جدی کرده و چنین مسوولی در دولت تدبیر و امید جایی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت حضور پرشور و باشکوه مردم درانتخابات آتی خطاب به مسوولین ادارات و نهادها، گفت: انتخابات با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه معنا پیدا می کند و دنیا این انتخابات را رصد خواهد کرد.

وی افزود: بر این مبنا بر مجریان انتخابات واجب و لازم است در نهایت بی طرفی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و شفاف با حضور و مشارکت تمام گروه های سیاسی و اجتماعی را رقم زده و مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند.

شبستری همچنین با اشاره به هفته بسیج، گفت: بسیج گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که به صورت مخلصانه و بدون چشم داشت تمام تلاش خود را در جهت دفاع از این مملکت انجام دادند و اگر رشادت های بسیجیان و دلاورمردان نبود امروز این آرامش و امنیت در کشور ما حاکم نبود.

سیاسی 94/8/4

کدخبر110305

خبرنگار125

انتهای پیام /

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.