آیرال خبر،معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توهین یکی از شبکه‌های بیگانه به وجود مبارک ائمه اطهار(ع) به بهانه اعتراض به اتفاق پیش آمده در صدا و سیما، گفت: تبعیت از ولایت نشان افتخار مردم ماست و ما اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای به اهل بیت اهانت شود.

به گزارش آیرال خبر، سعید شبستری در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان، با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در کشور و ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم، خاطرنشان کرد: زمانی دشمن برای نفوذ به جنگ نظامی روی آورده بود، اما امروز از طریق تهاجم فرهنگی و طراحی عملیات‌ها و جنگ‌های روانی در این زمینه تلاش می‌کند.

وی با بیان این که دشمن هر لحظه در صدد ایجاد مشکل است، افزود: نباید به کسانی که برای ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم تلاش می‌کنند اجازه نفوذ بدهیم.

وی به قضایای اخیر در استان‌های آذری‌زبان کشور اشاره کرد و گفت: اشتباه و غفلتی که اخیرا در صدا و سیما روی داد موجب جریحه‌دار شدن احساسات بخشی از مردم شد و با وجود این که مسئولان به موقع واکنش نشان دادند و با خاطیان نیز برخورد شد، اما باز هم شاهد سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام بودیم.

وی افزود: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که نیت آنها دفاع از مردم نیست و آنها اغراض دیگری را دنبال می‌کنند و مشکل آنها، اصل دین و انقلاب است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مردم ما همیشه پاسخ این بدخواهان را داده‌اند، افزود: نباید به کسانی که آلت دست دشمنان هستند و قصد ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم را دارند فرصت ابراز وجود بدهیم.

وی حضور بسیجیان در تمام صحنه‌ها را نشانه بصیرت و آگاهی آنان دانست و گفت: بسیج در تمام صحنه‌های حساس نشان داده است که برای دفاع از اسلام و انقلاب حاضر است تا پای جان حضور داشته باشد.

شبستری، بسیج را سرمایه اصلی نظام و انقلاب توصیف کرد و گفت: هر کسی که برای رضای الهی، خدمت به مردم و پیشرفت نظام و انقلاب تلاش می‌کند بسیجی است.

وی تقویت فرهنگ و روحیه بسیجی را بسیار مهم دانست و گفت: فرهنگی بسیجی یعنی خدمت بی‌چشمداشت و از روی تکلیف و این روحیه باید در ادارات و بین مسوولان حفظ شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بسیج ادارات را بازوان پرتوان و مشاوران امین مسئولان عنوان کرد و گفت: بسیجیان باید الگوی دیگران باشند و با تلاش و پشتکار بیشتر، روحیه بسیجی را نشان دهند.

وی با بیان این که دولت با وجود مشکلات، عزم خود را برای حفظ اقتدار نظام و حل مشکلات کشور جزم کرده است، افزود: اگرچه قدرت نظامی و علمی ما فراتر از تصور دشمنان است، اما مهم‌ترین موضوعی که دشمن از آن واهمه دارد قدرت فکری ماست.

شبستری با بیان این که بسیج باید دولت را در تحقق اهداف و حل مشکلات کشور کمک کند، گفت: آن‌چه امروز مردم ما را آزار می‌دهد وجود برخی فسادها، رانت‌ها و بی‌قانونی‌ها در ادارات است، در صورتی که اگر قانون اجرا شود جلوی بسیاری از فسادها گرفته می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین خواستار نقش‌آفرینی بسیج در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و تقویت روحیه وفاق و همدلی در بین اقشار مختلف مردم شد و گفت: ادارات محل خدمت به مردم هستند و نباید به ستاد انتخاباتی افراد تبدیل شوند.

احمدزاده، مسوول بسیج کارمندی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی هم در این جلسه خواستار تقویت جایگاه بسیج در ادارات استان شد و گفت: 12 هزار و 588 نفر از کارمندان ادارات استان در 118 پایگاه مقاومت در تبریز و 258 پایگاه در شهرستان‌ها عضویت دارند.

سیاسی 94/8/21

کدخبر110279

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.