آیرال خبر،دشمن با وارد شدن به جریان مذاکره و اعطای امتیازهایی به ما درصدد نفوذ به کشور است و متاسفانه ریل گذاری آن نیز آغاز شده است.

به گزارش آیرال خبر، سردار غلام عسگر کریمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در تبریز گفت: یکی از مهم ترین ضرورت های ایران اسلامی در حال حاضر، پرهیز از دو دستگی و دوگانگی است و باید وحدت و همدلی بین گروه های سیاسی بیش از پیش حفظ شود.

وی با بیان اینکه اصول و خطوط قرمز نظام باید توسط همه گروه ها رعایت شود ادامه داد:جرقه انقلاب اسلامی مردم ایران در 15 خرداد ماه 1342 زده شد که در این زمان، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تلاش بود تا مانع از پیروزی انقلاب اسلامی شود.

فرمانده سپاه عاشوراافزود، استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد این بود که از تثبیت انقلاب جلوگیری کند که در این خصوص، دو سیاست در پیش گرفت. یکی ایجاد و تشدید حرکت های قومیت گرایانه ترک، بلوچ، کرد و دیگری تقویت گروهک های تروریستی و سوسیالیست. دشمن می خواست با ایجاد حرکت های قومیت گرایانه، ایران را به چند ایران کوچک تجزیه کند.!

وی ادامه داد: دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، یعنی دشمنی با سیاست های استکباری و استعماری آمریکا نه مردم این کشور.!

کریمیان با اشاره به جنگ ایران و عراق خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی، جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه جنگ جبهه استکبار و جبهه مقاومت اسلامی بود و به جرات می توان گفت که حمله صدام به ایران، حمله به یک کشور نبود بلکه حمله به یک ایدئولوژی بود.

وی با بین اینکه کنترل و مهار انقلاب اسلامی، یکی از سیاست های شوم دشمن و استکبار بوده و است عنوان کرد: استکبار جهانی از صدور انقلاب اسلامی به دنیا، هراس دارد ولی ما با تمام توان سعی در صدور انقلاب اسلامی به تمامی دنیا خواهیم داشت چرا که ظرفیت انقلاب اسلامی، منحصر به محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به جنگ نرم ایجاد شده علیه جمهوری اسلامی ایران و بخصوص دین اسلام گفت: تمامی نهادها و مردم باید با تمام قوا در بحث جنگ نرم بیدار بوده و به مقابله با آن بپردازند.

کریمیان با اشاره به جریانات سیاسی سال 88 ادامه داد: استکبار جهانی در سال 88 تلاش کرد تا با تبدیل هنجار به ناهنجار و .. به اهداف خود دست یابد که متاسفانه در اثر برخی غفلت ها، به برخی از اهداف خود نیز دست یافتند.

کریمیان با بیان اینکه کشورهای آمریکا و سایر کشورهای عضو گروه 1+5 به خاطر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، مجبور به مذاکره شدند ادامه داد: دشمن با وارد شدن به جریان مذاکره و اعطای امتیازهایی به ما درصدد نفوذ به کشور است و متاسفانه ریل گذاری آن نیز آغاز شده است.

وی با واکنش شدید نسبت به تهدیدات نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به شاخص های بازدارندگی جمهوری اسلامی، استکبار جهانی حماقت نکرده و نسبت به اقدام نظامی در قبال جمهوری اسلامی ایران اقدام نکرد.

وی اظهار کرد: به جرات می گوییم که تمامی نقاط استکبار در تیررس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کریمیان با بیان اینکه کشورهای آمریکا و سایر کشورهای عضو گروه 1+5 به خاطر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، مجبور به مذاکره شدند ادامه داد: دشمن با وارد شدن به جریان مذاکره و اعطای امتیازهایی به ما درصدد نفوذ به کشور است و متاسفانه ریل گذاری آن نیز آغاز شده است.

وی افزود: آمریکا بعد از نفوذ به کشور، به فکر اعطای امتیاز به مردم ایران و دادن رفاه کذایی به مردم نیست چون آمریکا، هیچ گاه به فکر منافع ایران نبوده و نخواهد بود.

وی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، آیت الله امام خامنه ای(مدظله) بوده و است و در مورد مساله برجام و پسا برجام نیز تمامی بیانات و دستورات ایشان را قبول داریم.

وی افزود: بسیج، یک جریان و یک ارزش است و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) تمامی اقشار جامعه از رییس جمهور گرفته تا پلیس، باید تفکر بسیجی داشته باشند تا بسیاری از مشکلات رفع شود.

کریمیان با بیان اینکه، همراهی با دولت، یک امر مولوی است گفت: اصل بر حفظ ارزش های انقلاب و نظام است که شهیدان انقلاب اسلامی و حوزه مقاومت اسلامی با خون سرخ خود، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده اند.

سیاسی 94/8/27

کدخبر110283

خبرنگار126فرزادفریدپارسا

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.