آیرال خبر،محرم،صفر و عشق به اهل بیت (ع) سرلوحه ی آذربایجان است. این مهم را دشمنان ملت برنتابیده و درصدد کمرنگ کردن رونق فرهنگ عاشورایی هستند.

به گزارش آیرال خبر  ،حجت الاسلام والمسلمین برگی در خصوص واکنش بی شرمانه و بچگانه ی شبکه ی گوناز تی وی به یک اشتباه رسانه ای و اهانت به ائمه و اهل بیت(ع) به خبرنگار زیتون گفت: این قبیل اهانت ها نشان از برنامه ریزی دقیق دشمن در بر هم زدن آرامش درونی جامعه ی ایران است.
وی افزود: محرم،صفر و عشق به اهل بیت (ع) سرلوحه ی آذربایجان است. این مهم را دشمنان ملت برنتابیده و درصدد کمرنگ کردن رونق فرهنگ عاشورایی هستند.
برگی اظهار داشت: توهین به اعتقادات دفاع از زبان ترکی نیست. ما در بین یاران شهید حضرت سید الشهدا غلام ترک را داریم که نمونه ی بارز ایثار محسوب می شود و مدعیان آذربایجان دوستی باید از این یار باوفای امام حسین(ع) درس بگیرند.
وی بیان داشت: به تعبیر قرآن کسانی در پیشگاه خداوند ارزشمندند که مشخصه ی تقوای آنها بیشتر باشد. این درحالی است که دشمنان خواستار حذف اصالت دین و تقوا در بین مردم هستند.
وی تصریح کرد: به تعبیر مارتین کرامر، دشمنان اصلی بشریت سعی دارند تا نقش اهل بیت(ع) در زندگی مردم را کمرنگ کرده و بجای آن شخصیت های افسانه ای را متبلور کنند.
این کارشناس دینی گفت: این اهانت باعث خواهد شد که خداوند مکر و حیله ی آنها را به خودشان بازگردانده و سبب ساز وحدت هرچه بیشتر مردم آذربایجان شود.
برگی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف آذربایجان همچنان که یک خطای رسانه ای را در قالب اعتراض های مدنی و قانونی محکوم کردند، با یک خیز و وحدت عظیم، اهانت به مقدسات را هم محکوم خواهند کرد.

مذهبی 94/8/20

کدخبر110268

خبرنگار125/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.