آیرال خبر:

9 دی ، یادآور روز به یاد ماندنی و با شکوهی است که امت فهیم ، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی ، پیوند اعتقادی و عاطفی شان را نسبت به امامت و ولایت با حضور شکوهمند شان به نمایش گذاشته و چشم فتنه را از حدقه به در آوردند.

9 دی ، باعث شد که غدّه سرطانی فتنه (که محصول آزمایشگاههای استکبار جهانی بود) و میرفت که در جان انقلاب اسلامی ایران ریشه بدواند با جراحی بصیرت امت اسلامی به در آورده شد و بقای انقلاب اسلامی ایران را برای سالهای متمادی تضمین و بیمه کرد.

9 دی ، در حقیقت تلنگری بود که از یک طرف به علاقمندان نظام اسلامی زده شد که از مکر و نیرنگ دشمنان قسم خورده و زخم خورده انقلاب اسلامی ایران غافل نباشند و از سوی دیگر به آنان که در سودای مذاکره با استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار ، شب و روز نداشتند و می خواشتند که دیوار بی اعتمادی را فرو ریزند ، زنگ بیدار باش بود ، چرا که استکبار جهانی با وقاحت تمام از رسانه هایشان اعلام کردند که حامی عوامل فتنه هستند و نیز از براندازی نظام اسلامی ، ابایی ندارند.

9دی ، بهانه ای است که ما بار دیگر با ولایت ، عهدمان را در دفاع از حریم ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران تازه کرده و همچون صاعقه بر سر آنها که در رویای شیرین وصال با گرگهای خون آشام جهان به سر می برند فرود آییم.

9 دی ، بی تردید واکسیناسیون سیاسی و فرهنگی نظام اسلامی بود و اگر این واکسیناسیون اتفاق نمی افتاد امروز بایستی شاهد تلفات بی شماری در جبهه جنگ نرم می شدیم و 9 دی باعث شد که جوانان و نوجوانان پی به ماهیت پلشت و کثیف مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر برده و پوشالی بودن قدرتهای جهانی را با تمام وجود لمس کنند.

اینک سپاه عاشورا همدوش و همگام با نیرو های مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی ، ضمن دعوت از امت ولایتمدار استان در گرامیداشت سالروز 9 دی که یک تکلیف الهی و سیاسی است ، بار دیگر با خون شهدای گلگون ایران اسلامی و امام شهیدان ، پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت ، ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران غفلت نورزیده و همچنین در صیانت از مرزهای اعتقادی ، فرهنگی و سیاسی در کنار حراست از مرزهای جغرافیایی تا پای جان خواهد ایستاد و نخواهد گذاشت که اولا زمینه برای فتنه انگیزی ، فتنه گران فراهم گردیده و ثانیا نخواهد گذاشت مفتونان و فتنه زدگان ، اسیر فریب و فتنه فتّانه های استکبار جهانی شده و ثالثا فتنه را در نطفه خفه خواهد کرد. البته در سایه هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا ، حضرت آیت ا… امام خامنه ای (مدظله العالی) انشاءالله.

سیاسی 94/10/

کدخبر 110411

خبرنگار125

انتهای پیام/

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.